۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۹۴۵۳۴

امام حسن عسکری احیاگر اسلام ناب

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تسلیت فراررسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: این امام همام احیاگر اسلام ناب است که با شش سال امامت خود به دست پانزدهمین خلیفه نا به کار عباسی به شهادت رسید.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آمل که در سالن اجتماعات شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل برگزار شد با بیان این که ائمه معصومین(ع) خورشید آسمان معنویت و ولایت هستند، گفت: دنیا ولایت و امامت را هنوز نفهمیده است که با همه زیبایی ها از آن استفاده ای نبرده و کفران می کنند.

 

وی با اشاره به این که خداوند منان را شاکر هستیم که مکتب زیبایی داریم و در خط درستی گام برمی داریم، بیان داشت: باید از این نعمت های ارزنده به درستی و در راستای تعالی و تکامل خود بهره گیریم.

 

امام جمعه آمل با تسلیت فراررسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، گفت: این امام همام احیاگر اسلام ناب است که با شش سال امامت خود به دست پانزدهمین خلیفه نا به کار عباسی به شهادت رسید.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که باید سیره نورانی امام حسن عسکری(ع) سرلوحه امور زندگی ما باشد، ادامه داد: حرکت در مسیر تعالیم والای دین مبین اسلام و پیروی از سیره اهل بیت معصومین(ع) راهگشای زندگی انسان است.

 

استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که معرفی شخصیت و سیره والای ائمه معصومین(ع) سبب آگاه سازی همه اقشار جامعه از کرامات و فضائل این بزرگواران می شود،خاطرنشان کرد: ترویج جایگاه و شخصیت والای ائمه معصومین امروز به عنوان یک اصل اساسی است که باید با برنامه ریزی مدون و سازمان دهی شده در راستای آن حرکت کرد. 

 

وی با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری(ع)، بیان داشت: انسان باید تلاش کند تا گفتاری نیک و به جا داشته باشد که یک هنر است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مدیران باید در راستای رفع مسائل مردم کوشا بوده تا مشکلی وجود نداشته باشد، گفت: مدیریت ها سنگین است که باید به بهترین نحو ممکن در انجام وظایف حرکت کنیم.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که اگر وقتی شکوه ای صورت می گیرد برای شخص بنده نبوده و برای خود مدیر است، اضافه کرد: اگر مشکلی پیش بیاید همه ادارات در راستای رفع آن پیگیر باشند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که همفکری و وحدت می تواند زمینه ساز کارهای ارزنده ای در جامعه باشد، گفت: باید تلاش کنیم تا با وحدتی شایسته در راستای انجام فعالیت های مربوطه قدم برداریم.

 

وی با بیان این که قانون محوری سرلوحه همه مدیران باشد، ادامه داد: زمانی که قانون محور فعالیت ها باشد همه چیز به درستی انجام شده که در این خصوص مدیران باید سعی لازم را داشته باشند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مدیران هیچ گاه نباید کم لطفی کرده و باید در راستای انجام وظایف و فعالیت‌های خود پیشقدم باشند، گفت: هرکسی باید جایگاه خود را به درستی بشناسد تا توقعات بیجا به وجود نیاید.

 

امام جمعه آمل با تأکید بر این که باید از فرصت خدمت به مردم به شکل مطلوبی استفاده شود، بیان داشت: شاید فردا در این سمت هایی که الان حضور داریم نباشیم که باید از این لحظه های ارزنده به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم./950/پ202/س

ارسال نظرات