۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۹۴۶۵۶
مسؤول دبیرخانه منشورات معاونت پژوهش حوزه علمیه استان تهران خبر داد:

غنی‌سازی منابع در حوزه دین و علوم انسانی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه منشورات معاونت پژوهش حوزه علمیه استان تهران از اهدای بیش از 400 عنوان کتاب طی سه مرحله، به 60 مدرسه علمیه در استان تهران از سال 1390 تاکنون به‌همت معاونت پژوهش حوزه علمیه استان تهران و با همکاری معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه سراسر کشور، خبرداد.
تجهيز کتابخانه‌هاي مدارس علميه استان تهران

محمد ایرانشاهی، مسؤول دبیرخانه منشورات معاونت پژوهش حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در اختیار داشتن منابع مطالعاتی معتبر و مناسب است را رکن اساسی پژوهش‌های علمی دانست و گفت: «کتاب» همواره به عنوان مهم‌ترین منبع مطالعات و پژوهش‌های علمی، مورد استفاده پژوهشگران و اندیشمندان بوده است.

 

وی ابراز داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به این منبع مطالعاتی بی بدیل، معاونت پژوهش حوزه علمیه استان تهران، با همکاری معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه سراسر کشور، از سال 1390 تاکنون، بیش از 400 عنوان کتاب را طی سه مرحله، به 60 مدرسه علمیه در استان تهران، اهدا کرده است.

 

مسؤول دبیرخانه منشورات معاونت پژوهش حوزه علمیه استان تهران غنی‌سازی و روزآمد نمودن منابع مطالعاتی در حوزه دین و علوم انسانی را هدف از طرح تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه مطرح کرد و بیان داشت: این طرح با استقبال گرم اساتید، فضلا و طلاب مدارس علمیه مواجه شده است.

 

ایرانشاهی گفت: معاونت پژوهش حوزه علمیه استان تهران در نظر دارد انواع دیگری از منابع مطالعاتی و تحقیقاتی از جمله نرم‌افزارهای تحقیقاتی و انواع نشریات علمی-پژوهشی، علمی-ترویجی و نشریات تخصصی با موضوع دین را در اختیار مدارس علمیه استان قرار دهد./956/ د101/ن

 

ارسال نظرات