۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۹۴۸۵۱
امام جمعه نور:

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین گفتمان انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با بیان این که دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین گفتمان انقلاب است، بیان داشت: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی امر ارزنده ای بوده که در ادامه مسیر والای انقلاب اسلامی به آن نیازمند هستیم.
امام جمعه نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده، امام جمعه نور ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان نور با بیان این که ملت ایران نشان داده است که به آرمان های نظام اسلامی پایبند است، گفت: مردم ایران در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی بزرگ روز22 بهمن حضوری حماسی و ارزنده خواهند داشت.

 

وی با اشاره به این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به حضور هر ساله مردم در راهپیمایی ملت ایران در 22 بهمن توجه ویژه ای دارند، خاطرنشان کرد: نظام سلطه باید بداند که مردم ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی امسال نیز همانند سال های گذشته با حضوری دشمن شکن پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های آنها خواهند داد.

 

امام جمعه نور، ادامه داد: ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی با حضور در برنامه های دهه فجر همدلی و انسجام خود را با نظام اسلامی و ولایت فقیه به نمایش می گذارد.

 

حجت الاسلام باقرزاده با بیان این که دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین گفتمان انقلاب است، بیان داشت: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی امر ارزنده ای بوده که در ادامه مسیر والای انقلاب اسلامی به آن نیازمند هستیم.

 

وی با تاکید بر این که در دهه فجر انقلاب اسلامی باید خدمات نظام اسلامی به درستی معرفی شود، ادامه داد: در برگزاری برنامه های دهه فجر باید اهتمام ارزنده و شایسته ای وجود داشته باشد تا به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

 

حجت الاسلام علی آزادیان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نور، در این جلسه با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر اسلامی، گفت: دهه فجر از مهم ترین ایام الله در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است.

 
وی با اشاره به این که دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران است، بیان داشت: روزهای قبل از به وقوع پیوستن انقلاب اسلامی در واقع مقدمه ای برای آفرینش حماسه بزرگ انقلاب اسلامی در بارورشدن نهال انقلاب بوده است.

 

حجت الاسلام آزادیان با تاکید بر این که پیشرفت های ایران اسلامی مدیون امام راحل و خون شهدای گرانقدر است، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی دقیق و ارزنده ای باید در راستای اجرای درست و ارزنده برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی وجود داشته باشد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نور با بیان این که دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در این دهه برای همگان تبیین شود، ادامه داد: باید تلاش شود تا نسل جوان انقلاب اسلامی آشنایی بیش تری با پیشرفت های حاصله و دستاوردهای نظام اسلامی داشته باشند./950/پ202/ب

ارسال نظرات