۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۹۵۰۱۲

معترضان تایلندی ادارات دولتی را به تعطیلی کشاندند

خبرگزاری رسا ـ تظاهرکننده تایلندی، روز سه شنبه موفق شدند برخی وزارتخانه ها و ساختمان های دولتی در بانکوک را به تعطیلی بکشانند.
معترضان تايلندي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، هزاران تظاهرکننده تایلندی، روز سه شنبه موفق شدند برخی وزارتخانه ها و ساختمان های دولتی در بانکوک را به تعطیلی بکشانند.


به گزارش یورونیوز، برای دومین روز متوالی مخالفان ینگلاک شیناواترا، نخست وزیر تایلند تلاش کردند با ایجاد موانع و حضور در اطراف ساختمان های دولتی از ورود و خروج کارکنان جلوگیری کنند.


هزاران تن از معترضان ضد دولتی در مقابل اداره پلیس ملی تایلند تجمع کرده و همچنین صدها تن دیگر موفق به ورود به محوطه اداره گمرک در بانکوک شدند.


گروهی از معترضان تندرو نیز تهدید به حمله به بازار بورس و تعطیلی آن کرده اند.


برای خروج از بن بست سیاسی، نخست وزیر تایلند پیشنهاد برگزاری انتخابات زود هنگام در تاریخ دوم فوریه را داد اما مخالفان دولت با رد این پیشنهاد خواستار استعفای فوری نخست وزیر و جایگزینی او توسط یک شورای مردمی شده اند.


کمیسیون انتخاباتی پیشنهاد کرده است انتخابات سراسری به چهارم ماه مه موکول شود. خانم شیناواترا از رهبران مخالفان دعوت کرده فردا چهارشنبه در جلسه ای این پیشنهاد را بررسی کنند./1415/ 1409/ح

ارسال نظرات