۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۹۶۵۷۳
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

ارتقای معنوی جامعه در دستور کار مدیران نظام باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان گفت: حرکت در جهت اعتلای معنوی خود و جامعه، افزایش اتحاد و همدلی بر پایه رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی(ره) باید دستور کار و سرلوحه همیشگی برنامه‌های مردم و مسؤولان ما باشد
آيت الله سيد محمد شاهچراغي

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر در این استان و گلباران و عطر افشانی گلزار شهدا این شهر در گفت‌و گو با خبرنگاران با تبریک فرارسیدن 12 بهمن سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی نهضت اسلامی ملت ایران و تشکیل نظام اسلامی خط بطلانی بر اندیشه ناکارآمدی اسلام در حکومت داری بود.

 

وی افزود: مردم ما در دوران نهضت و بعد از پیروزی انقلاب حقیقت جویی، ظلم ستیزی، ایستادگی و وحدت را در سایه تعالیم اسلامی برای تمامی ملت‌های مظلوم، مسلمان و آزادی‌خواه جهان به تصویر کشیده و اثبات کردند و امروز به الگو و زمینه ساز بیداری اسلامی و نبرد ملت‌ها با استکبار جهانی بدل شده‌اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین  شاهچراغی  پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران را افتخار و نقطه عطفی برای همه ملت‌های مسلمان دانست و اضافه کرد: مسؤولان باید تلاش کنند تا برنامه‌های دهه فجر سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شکوه‌مند‌تر از سال‌های گذشته و بر محور استکبار ستیزی و تأکید بر ارزش‌های ثابت انقلاب اجرا شود.

 

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: حرکت در جهت اعتلای معنوی خود و جامعه، افزایش اتحاد و همدلی بر پایه منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و اندیشه‌های بلند امام خمینی(ره) باید دستور کار و سرلوحه همیشگی برنامه‌های مردم و مسؤولان ما باشد.

 

حجت الاسلام حسین ذوالفقاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این مراسم رهبری پیامبر گونه بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای در کنار ایثارگری و بصیرت ملت ایران را عوامل پیروزی، دوام و قوام نهضت و نظام اسلامی عنوان کرد.

 

وی با اشاره به دسیسه‌های گوناگون دشمنان در طول سال‌های بعد از انقلاب از جمله فتنه 88 اظهار داشت: در تمامی مراحل درایت و تدبیر رهبری و ولایت‌مداری و حضور به هنگام ملت حماسه‌های بزرگی را خلق کرده که حماسه سیاسی انتخابات اخیر نمونه‌ای از این موارد است.

 

در این آیین که با حضور استاندار و معاونان استانداری، مدیران کل و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، روحانیان و اقشار مختلف مردم سمنان در محل گلزار شهدا سمنان واقع در جوار بارگاه امامزاده یحیی ابن موسی الکاظم (ع) برگزار شد حاضران با قرائت فاتحه و تقدیم شاخه‌های گل یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی‌ داشتند./977/پ202/س

ارسال نظرات