۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۹۶۶۸۱
سرپرست شورای هماهنگی خوزستان:

استقامت ملت ایران به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به استقامت ملت ایران در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: این استقامت افزون بر گذر از تحریم ها سبب الگو برداری دیگر کشورها شده است.
حجت الاسلام جعفري، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، انقلاب اسلامی را الگویی برای جهانیان دانست و افزود: انقلاب ایران بر مبنای اسلامیت و جمهوریت شکل گرفت و این دو اصل به عنوان اصول جدانشدنی نظام هستند.

وی با اشاره به استقامت ملت ایران در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: این استقامت افزون بر گذر از تحریم ها سبب الگو برداری دیگر کشورها شده است.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که جهت بزرگداشت ایام الله دهه فجر در خوزستان 22 کمیته در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: کمیته مراسم و کمیته نظارت و ارزیابی 2 کمیته ای هستند که مسؤولیت آن بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی در ادامه گفت: کمیته بسیج، کمیته فضاسازی و تزئینات کمیته اصناف، کمیته دانشجویی، کمیته ورزش و جوانان و کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان، کمیته کودک و نوجوان، کمیته ارتباطات، کمیته نیروهای مسلح، کمیته طرح و برنامه، کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی، کمیته فرهنگی و هنری و کمیته زنان و خانواده را از دیگر کمیته‌های تشکیل شده است.

حجت الاسلام جعفری به برگزاری دیدارهای اقشار مختلف مردم با نماینده ولی فقیه در خوزستان در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: دوشنبه، چهاردهم بهمن ماه که به عنوان روز انقلاب اسلامی، خودباوری، نهضت علمی و امید به آینده نامگذاری شده است کمیته های قرآن، مساجد، کانون های اسلامی، فرهنگی و هنری و دانشجویی با آیت الله موسوی جزایری دیدار خواهند کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه بیان داشت: روز شنبه، 19 بهمن ماه که با نام انقلاب اسلامی، دفاع همه جانبه، و اقتدار و امنیت ملی نامگذاری شده است، کمیته های نیروهای مسلح و بسیجیان با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار خواهند کرد.

وی با بیان این که دوشنبه، 21 بهمن ماه به نام انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی،  منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده نامگذاری شده است، خاطر نشان کرد: در این روز کمیته های کودکان و نوجوانان، زنان و خانواده و تشکل های مردمی به دیدار آیت الله موسوی جزایری خواهند رفت.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: تمام دیدارهای مردمی با نماینده ولی فقیه ساعت 11 صبح در محل حسینیه بقیه الله جنب بیت امام جمعه اهواز برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، کانون زندانیان سیاسی و فعالان سیاسی قبل از انقلاب به مسؤولیت عیدی فعال تشکیل شده است

وی برگزاری برنامه های گوناگون را مقدمه جهت اجرای باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در اهواز دانست و افزود: این راهپیمایی باشکوه همزمان با سراسر کشور در بیش از 60 نقطه استان برگزار می شود./9464/ت302/ب

ارسال نظرات