۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۹۷۴۷۶
آیت الله طباطبایی نژاد:

سرعت پیشرفت در صنایع دفاعی از بزرگ ترین افتخارات جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان در دیدار با مسؤولان صنایع دفاعی استان اصفهان گفت: سرعت پیشرفت در صنایع دفاعی از بزرگ ترین افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.
آيت الله طباطبايي نژاد، نماينده ولي فقيه در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان همزمان با ایام الله دهه فجر امروز در دیدار با مسؤولان صنایع دفاعی استان از سرعت پیشرفت های کشور در صنایع دفاعی تقدیر کرد و گفت: بی شک یکی از بزرگترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت های فراوان در صنایع دفاعی است.

وی با یادآوری اوضاع دفاعی کشور قبل از پیروزی انقلاب گفت: قبل از انقلاب صنعت دفاعی کشور در اختیار مستشاران آمریکایی و روسی بود و کارشناسان ایرانی حتی اجازه ورود به کارگاه های آنها را داشتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در اوایل پیروزی انقلاب توان دفاعی ما در حد ساخت ساچمه و گلوله بود اما بحمدالله پس از گذشت 35 سال، صنعت دفاعی ما به جایی رسیده که پهپاد، هواپیما، کشتی و زیر دریایی نظامی را با قدرت تفکر و اندیشه جوانان ایرانی تولید می کند.

وی به آیه "ان مع العسر یسری" اشاره و تصریح کرد: بر اساس آیات متعددی از قرآن کریم خداوند پس از هر سختی بشارت آسایش و راحتی داده است، لذا به فرموده امام راحل تحریم های اعمال شده بر ایران، نعمت الهی بود و باعث پیشرفت و ترقی ما شد.

آیت الله طباطبایی اظهار داشت: اگر هر چه را که نیاز داشتیم روسیه و امریکا در اختیارمان قرار داده بودند، اصلا به ساخت آنها فکر هم نمی کردیم و اکنون نیز مانند بسیاری از کشورها به دلیل نیازهایمان، هنوز تحت سلطه آنها بودیم.

وی احتیاج به دشمن را نوکری دشمن تعبیر کرد و گفت: زمانی که بخواهیم احتیاجات خود را از کشورهایی چون آمریکا مرتفع کنیم، آنها نیز احتیاجات ما گرو گرفته و ما را مجبور به قبول درخواست هایشان می کنند و این چیزی جز نوکری طاغوت نیست.

نماینده ولی فقیه در استان به آیه "ومکروا مکرا الله" استناد کرد و گفت: خداوند دشمنان اسلام را با مکر خود فریب می دهد و در بعضی موارد که موضوعی برای ما بدیهی است، آن مورد از چشم دشمن مغفول می ماند.

وی افزود: اگر آمریکا می دانست که با ورود امام(ره) به ایران چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود، قطعا هواپیمای ایشان را قبل از فرود منفجر می کرد لیکن این مکر الهی است که آنها قدرت و نفوذ روحانیت در ایران را دست کم بگیرند و این انقلاب با سرعت طی 10 روز مراحل پیروزی خود را طی کند.

آیت الله طباطبایی نژاد یادآور شد: همه کارها و تلاش های خود را با نیت قرب الهی و برای رضای خدا انجام دهید و با خدمت به ایران اسلامی باعث سربلندی کشور که تنها حکومت اسلامی و شیعی جهان است، شده که این امر سربلندی اهل بیت (ع) را نیز در پی خواهد داشت./939/پ202/ب

ارسال نظرات