۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۹۸۷۱۳
آیت الله شفیعی:

امانت‌داری در عرصه خبرنگاری یک اصل است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امانت داری را اصلی اسلامی و قرآنی و ویژگی اصلی خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران باید مطالب را همان گونه که مطرح شده به گوش مخاطبان برسانند.
آيت الله سيد علي شفيعي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان که در محل سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، با بیان این که برگزاری چنین جلساتی دارای فوایدی است، اظهار  داشت: انسان نباید با غفلت از خود توبه را فراموش کند.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال اظهار داشت: مسؤولان و مدیران دستگاه ها همان گونه که در این ایام به محاسبات اداری و مالی خود می پردازند باید خود را نیز مورد محاسبه قرار دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حدیث «حاسبو انفسکم قبل ان تحاسبوا» خاطرنشان کرد: انسان موجودی تکامل پذیر است؛ از این رو باید سعی کند همواره در این مسیر که همان مسیر کمال است گام بردارد.

آیت الله شفیعی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نسبت به مقوله افزایش جمعیت اشاره کرد و گفت: برخی در سخنان و مقالات خود مطالبی پیرامون این بحث مطرح می کنند، که سبب مخدوش شدن آن می شود.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان در ادامه بیان داشت: اگر نمی خواهیم در مسیر سخنان رهبری گام برداریم، حداقل به گونه ای عمل نکنیم که سیاست های کلی نظام زیر سؤال رود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت وظیفه رسانه ها تصریح کرد: خبرنگاران و اهالی مطبوعات باید مطالب را همان گونه که واقع شده بازتاب دهند.

آیت الله شفیعی با انتقاد از برخی خبرنگاران اظهار داشت: برخی از خبرنگاران مسائلی که سخنران یک مراسم مطرح می کند را نقل به معنا می کند و برداشت خود از آن سخنان را منعکس می کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امانت داری را اصلی اسلامی و قرآنی و ویژگی اصلی خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران باید مطالب را همان گونه که مطرح شده به گوش مخاطبان برسانند./9464/د101/س

ارسال نظرات