۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۱۹۹۳۹۴
قدیری ابیانه:

ترجیح دادن کالای خارجی تحریم ایران است/ اوباما حریف ملت شهادت طلب ما نمی شود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل استراتژیک گت : ایمان و شهادت طلبی قدرتی به ایران اسلامی داده است که آمریکا از قدرت ایمان و شهادت طلبی جمهوری اسلامی در هراس است و جرات رویارویی با ایران را ندارد.
محمد حسن قديري ابيانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان،  محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک شامگاه چهارشنبه در یادواره 30 شهید محدوده پایگاه امیرالمومنین(ع) حوزه امام حسین (ع) ناحیه کاشان اظهارداشت: آمریکا و دشمنان اسلام برای پیروزی بر جمهوری اسلامی باید روحیه شهادت طلبی را از ما بگیرند و برای گرفتن شهادت طلبی باید نیروی ایمان را از ما بگیرند لذا برای رسیدن به هدف خود با سی دی های و ماهواره در جنگ نرم خود بر علیه ایران به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.

 

وی افزود: برگزاری یادواره برای شهدا نیست آنها نیازی به این یادواره ها ندارند، این ما هستیم که به شهدای خود نیازمندیم و برای اینکه نیازهای خود را از آنها بگیریم یادواره شهدا برگزار می کنیم.

 

به گفته وی ، ما روحیه شهادت طلبی شهدای خود را را به رخ جهان می کشیم و مدعی هستیم که ما شهدایی داریم که ما ادامه دهنده راه آنها هستیم و اگر جرات دارید به ما حمله کنید.

 

وی افزود: شهدا در زمان حیات دنیای خود زندگی را دوست داشتند اما برای دفاع از اسلام به جبهه ها رفتند و به شهادت رسیدند تا امنیت ملی کشور را تضمین کنند.

 

اوباما می داند حریف ملت شهادت طلب ایران نمی شود

محقق و پژوهشگر مسایل اقتصادی یاد آورشد: اگر اوباما رییس جمهور آمریکا ادعا می کند یک پیچ را به ایران نمی دهد برای این است که می داند حریف ملت شهادت طلب ایران نمی شود که این امر بیانگر این است که ما به شهدای خود نیاز داریم و نه تنها یاد شهدا را باید گرامی بداریم بلکه باید زندگی نامه شهدا و خاطرات آنان را نیز جمع آوری کنیم. 

 

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: کشورهای لبنان ، بحرینع اردن و دیگر کشورهای اسلامی از ایران آموخته اند که می توانند در مقابل قدرت های بزرگ ایستاد و به پیروزی رسید.

 

وی با اشاره به این سخن امام راحل که این قرن ، قرن اسلام است افزود: شوروی ابرقدرت جهان زمانی که قصد حمله به کشور افغانستان را داشت درخواست ملاقات با امام را کرد ، امام نیز اعلام کرد شوروی در مبارزه با افغانستان شکست خواهد خورد و همین اتفاق رخ داد و علاوه بر شوروی ، ناتو نیز شکست خورد. 

به گفته وی ، قبل از فرو پاشی کمونیست امام گفت صدای شکسته شدن استخوان های کمونیست به گوش می رسد و اسلام ابرقدرت ها را زیر پا می گذرد اما برخی آمریکا را ابرقدرت می دانند در حالیکه آمریکا مدتها است سقوط کرده است.

 

صدای شکستن لیبرالیسم گوش ها را کر کرده اما چرا برخی نمی خواهند بفهمند

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: من نمی گویم صدای شکسته شدن لیبرالیسم به گوش می رسد بلکه می گویم صدای شکستن لیبرالیسم گوش ها را کر کرده است اما چرا برخی ها نمی خواهند بفهمند.

 

وی در ادامه با بیان که دنیا به ایران مثل یک کشور قدرتمند و ثروتمند نگاه نمی کند بلکه ایران را مهد تمدن اسلام می داند افزود: با بیداری اسلامی امروز در جهان اگر تمدن اسلامی شکل بگیرد یک و نیم میلیارد نفر جمعیت مسلمان در منطقه استراتژیک خاور میانه و افریقا به ابر قدرتی تبدیل می شود که هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را نخواهد داشت و مطئمن باشید تمدن اسلامی تحقق خواهد یافت.

 

قدیری ابیانه ترس دشمن از بیداری اسلامی را تحقق تمدن اسلامی در جهان دانست و ترویج اسلام هراسی توسط دشمن را یکی از راهکارهای مقاله بیداری اسلامی اعلام کرد و گفت : دشمن با ساختن فیلم های توهین آمیز برعلیه اسلام و ایجاد اسلام هراسی به مقابله با بیداری اسلامی آمده است اما غافل از این که فیلم سازی که با مطالعه اسلام قرار بود بر علیه اسلام فیلم تهیه کند مسلمان شد.
 

 

کسانی که امروز با ولایت زاویه دارند اگر در زمان امام حسین هم بودند با ایشان زاویه داشتند

وی با بیان که برخی از افراد که امروز مدعی هستند ای کاش در زمان امام حسین بودن تا او را یاری کنند در 8 سال دوران دفاع مقدس کجا بودند افزود: کسانی که امروز با ولایت زاویه دارند و دم از اسلام نیز می زنند اگر در زمان امام حسین (ع) هم بودند با امام حسین هم زوایه داشتند.

 

به گفته وی در دوران دفاع مقدس افرادی که توانایی رفتن به جبهه ها را نداشتند در پشت جبهه کمک می کردند و یا رزمندگان را دعا می کردند در پیروزی رزمندگان اسلام شریک هستند.

 

قدیری ابیانه افزود : امروز بعد از جنگ سخت در جبهه جنگ اقتصاد با دشمن هستیم که علاوه بر مسئولین کشور هر یک از ما بعنوان یک ایرانی وظیفه ای را برعهده داریم که این وظیفه مهم در زمان تحریم ها و تهدید های دشمن نخریدن کالای خارجی و استفاده از کالای ایرانی برای کمک اقتصاد کشور است.

 

وظیفه ما در جنگ اقتصادی عمل به وظیفه است

محقق و پژوهشگر مسائل اقتصادی با تاکید بر این که در جنگ اقتصادی اگر جنس خارجی انتخاب کنیم به دشمن کمک کرده ایم افزود: با خرید جنس خارجی به زیان اقتصاد و کشور خود عمل نموده ایم.

 

قدیری ابیانه افزود: ما از تهدید ها و تحریم های دشمن نمی ترسیم ما از خود تحریمی می ترسیم که الان وظیفه هریک از ما در جنگ اقتصادی عمل به وظیفه است.

 

وی با اشاره به اینکه اصلاح سبک زندگی وظیفه هر یک از ما در جنگ اقتصادی است افزود: هرکس جنس خارجی را به ایرانی ترجیح داد بداند که ایران را تحریم کرده است.

 

به گفته وی اصلاح سبک زندگی مطابق با معیارهای اسلامی و با شرایط ایرانی است و چنانچه غیر از این باشد به وظیفه خود عمل نکرده است.

 

قدیری ابیانه گفت : در گذشته رزمندگان گوش به فرمان امام بودند و امروز همه باید گوش به فرمان و منتظر فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم و اگر ادعای در زمان امام حسین (ع) را داریم باید به ندای رهبری برای ایجاد اقتصاد مقاومتی در کشور لبیک گفت و به آن عمل کرد.

 

گفتنی است، یادواره 30 شهیدمحدوده پایگاه امیرالمومنین(ع) حوزه امام حسین(ع) ناحیه کاشان با عنوان ‹‹ جان نثاران›› در مسجد امیر المومنین(ع) خیابان آیت اله سعیدی (نطنز) این شهرستان با حضور مردم شهید پرور کاشان برگزارشد./939/پ201/ج 

ارسال نظرات