۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۰۰۰۳۵

حضور نیروهای مسجدی اهواز در اردوهای جهادی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کانون فرهنگی مسجد جواد الائمه(ع) اهواز از اعزام گروه بزرگ جهادی متشکل از طلاب و دانشجویان با توجه به فرا رسیدن ورود کاروان های راهیان نور به مناطق محروم شهرستان سوسنگرد خبرداد.
اردوي جهادي

حجت الاسلام دانیال اریکه، مسؤول کانون فرهنگی مذهبی مسجد جواد الائمه(ع) اهواز، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، با اشاره به فرا رسیدن اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس خوزستان گفت: در همین راستا مسجد جوادالائمه(ع) اهواز اقدام به اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم استان کرده است.


وی با بیان این که خوشبختانه نیروهای مسجدی به ویژه جوانان و نوجوانان از طرح های گروه های جهادی استقبال چشم گیری می کنند، اظهار داشت: این اردوی جهادی برای دومین سال است که با حضور بیش از 30 طلبه و دانشجو برگزار می شود.


حجت الاسلام اریکه در ادامه سخنانش با اشاره به حضور مبلغان زن و مرد در این کاروان جهادی ابراز داشت: 10 مبلغ و مبلغه از حوزه علمیه خوزستان در این اردو شرکت خواهند کرد.


مسؤول کانون فرهنگی مذهبی مسجد جواد الائمه(ع) اهواز مدت این اردو را یک هفته عنوان کرد و افزود: اردوی جهادی به مقصد روستای محروم مالکیه شهرستان سوسنگرد خواهد بود.


وی با بیان این که در اردو برنامه های فرهنگی و عمرانی اجرا می شود، گفت: در بخش عمرانی با توجه به بررسی های انجام شده یک قطعه زمین موقوفه در منطقه یاد شده فضای سبز و پارک احداث خواهد شد.


حجت الاسلام اریکه در ادامه به تکمیل مسجد نیمه کاره منطقه مالکیه سوسنگرد اشاره و تصریح کرد: تکیمل، زدن سقف دو اتاق و موزائیک کاری مسجد از دیگر برنامه های عمرانی خواهند بود.


فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد جوادالائمه(ع) اهواز با اشاره به برنامه های فرهنگی گروه جهادی بیان داشت: برای نخستین بار طرح خونه به خونه در اردوی جهادی برگزار که پاسخ به شبهات خواهد پرداخت.


وی با بیان این که مبلغان با مراجعه به خانه های ساکنان روستای مالکیه سوسنگرد به پرسش های خانواده های به ویژه در زمینه وهابیت و فرقه های نوظهور پاسخ می دهند، خاطرنشان کرد: اقامه نماز جماعت، جلسات قرآن و دعا و اهدای جوایز از دیگر برنامه های فرهنگی و مذهبی خواهد بود./9458/ت303/ب

ارسال نظرات