۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۲۰۰۹۷۴
با محوریت شعار سال 93؛

نخستین جلسه شورای اداری استان خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین جلسه شورای اداری استان خوزستان با محویت شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار شد.
جلسه شوراي اداري استان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین جلسه شورای اداری استان خوزستان با محوریت شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی شامگاه شنبه، شانزدهم اسفند با حضور مسؤولان ارشد استان در محل استانداری خوزستان برگزار شد.

در این مراسم آیات سید محمد علی موسوی جزایری و سید علی شفیعی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، عبدالحسین مقتدایی استاندار خوزستان، جواد سعدون زاده، رییس مجمع نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس شورای حضور داشتند.

در این مراسم، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به اهمیت عملی کردن شعار سال 93 از سوی مردم و مسؤولان اظهار داشت: مدیریت جهادی به معنای پرهیز از مقررات دست و پاگیر است.

وی با بیان این که به جای نظریه پردازی باید وارد عمل شد، گفت: مسؤولان در مسیر عملی کردن شعار سال راهکارهای مناسب را عملی کنند.

در ادامه این مراسم، عبدالحسین مقتدایی، استاندار خوزستان، به ابلاغ مصوبه خرید کالا و تأمین خدمات مورد نیاز استان از شرکت ها و تولیدات بومی اظهار داشت: بخشنامه ای در راستای بکارگیری استعدادهای موجود در بخش‎های گوناگون استان مورد بررسی قرار گرفته و به منظور تحقق آن دو کارگاه آموزشی تشکیل خواهد شد.

در پایان این مراسم، علی عماد، معاون توسعه و پشتیبانی استاندار خوزستان بر توجه ویژه به وضع موجود نظام اداری استان تأکید کرد.

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جواد سعدون زاده، رییس مجمع نمایندگان خوزستان از دیگر سخنرانان این مراسم بودند./9464/پ203/ب

ارسال نظرات