۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۰۱۱۵۳
علما و روحانیان حوزه‌‌های علمیه دامغان با صدور بیانیه‌ای خواستار شدند؛

مسؤولان کشور گستاخی اتحادیه اروپا را بی‌جواب نگذارند

خبرگزاری رسا ـ علما، روحانیان و طلاب حوزه‌های علمیه دامغان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن بیانیه سخیف و مداخله جویانه اتحادیه اروپا در قبال ملت بزرگ ایران، خواستار برخورد قاطع مسؤولان سیاست خارجی کشورمان با این اقدام گستاخانه شدند.
بيانيه حوزه هاي علميه دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه دامغان در این بیانیه با اشاره به آیه 120 سوره مبارکه بقره، زیاده خواهی‌های دشمنان اسلام و ملت ایران را همیشگی خوانده و بر ایستادگی در مسیر حق‌طلبانه انقلاب اسلامی مردم شهید پرور و ولایت‌مدار کشورمان در مقابل نظام زر و زور و سلطه تأکید کردند.

 

در این بیانیه آمده‌است: متأسفانه در مقابل نرمش قهرمانانه مسؤولان سیاست خارجی کشورمان، دشمن با جسارت هرچه تمام تر سوء استفاده را همچون همیشه هدف خود قرار داده و با گستاخی به خود اجازه می‌دهد در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران دخالت کند.

 

این بیانیه می‌افزاید: سران اتحادیه اروپا و شرکای آمریکایی و صهیونیستی‌شان باید بدانند که ملتی که همواره در طول 35 سال گذشته با رشادت‌ها و فداکاری بسیار از انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی و ملی خود دفاع کرده‌اند هرگز تسلیم خواسته‌های واهی آنان نمی‌شوند.

 

ائمه جمعه و جماعات، روحانیان، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه دامغان در این بیانیه ضمن خرسندی از محکومیت قاطع این حرکت اتحادیه اروپا از سوی بیش از 250  نفر از نمایندگان غیور ملت ایران در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرایی شدن بند‌های بیانیه نمایندگان مجلس از سوی دولت تدبیر و امید شدند.

 

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: امید است دولت یازدهم با فصل الخطاب قرار دادن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص بی‌اعتمادی به دولت‌های استعمارگر غربی و توصیه‌های مؤکد ایشان مبنی بر ضعف نشان ندادن در سیاست خارجی کشور، رهنمودهای رهبر شجاع و فرزانه انقلاب را نصب العین قرار داده و با قدرت تمام در مقابل دشمنان نظام و ملت ایران ایستادگی کنند./977/پ202/ب

ارسال نظرات