۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۰۲۲۰۹
در خوزستان؛

نشریه تخصصی فقه و اصول از سوی مدرسه مجازی فقه جعفری منتشر می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان، با بیان این که نشریه تخصصی فقه و اصول از سوی این مدرسه منتشر می شود، گفت: طلاب درس خارج و پژوهشگران حوزوی می توانند مقاله های علمی خود را جهت درج در این نشریه ارائه دهند.
نشريه

 

حجت الاسلام محمد افضلی، مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که نشریه تخصصی فقه و اصول از سوی این مدرسه منتشر می شود، گفت: طلاب درس خارج و پژوهشگران حوزوی می توانند مقاله های علمی خود را جهت درج در این نشریه ارائه دهند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: طلاب می توانند مقالات و پژوهش های علمی خود را به پست الکترونیکی jazayeri.vu@chmail.ir  ارسال کنند.

 

مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان، با اشاره به برگزاری امتحان مصاحبه علمی درس خارج فقه و اصول، اظهار داشت: طلاب جهت ارائه پایان نامه سطح 4 حوزه باید در 4 دوره مصاحبه علمی درس خارج فقه و اصول داشته باشند.

 

حجت الاسلام افضلی در ادامه گفت: اتمام امتحانات کتبی و شفاهی پایه 10، شرکت فعال در درس خارج حضرت آیت الله موسوی جزایری، ارائه حداقل 70 صفحه جزوه برای هر درس از شرایط شرکت در این آزمون است.

 

وی با بیان این که پایان فروردین ماه سال جاری آخرین مهلت نام نویسی است، اظهار داشت: طلاب علاقه مند می توانند با مراجعه حضوری به مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان ثبت نام کنند.

 

حجت الاسلام افضلی در پایان گفت: داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 06115520906 داخلی 146 و یا 09387582250 از ساعت 11 تا 14 تماس حاصل کنند./9464/ن602/ق

ارسال نظرات