۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۲۰۲۷۷۹

عروسک مادورو به آتش کشیده شد

خبرگزاری رسا ـ مخالفان مادورو به رسم مسیحیان که در روز عید پاک نماد حواری خائن به عیسی مسیح را آتش می زنند، عروسکی از نیکولاس مادورو را آتش زدند.
ونزوئلا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، یورو نیوز، در گزارشی، گفت: مخالفان نیکولاس مادورو، یک روز پس از جشن خیابانی حامیان او به خیابان ها آمدند و بار دیگر درخواست خود مبنی بر کناره گیری او را مطرح کردند.

 

براساس این گزارش، روز شنبه حامیان نیکولاس مادورو به مناسبت نخستین سالگرد آغاز ریأست جمهوری او به خیابان های کاراکاس آمده بودند.

 

مخالفان مادورو به رسم مسیحیان که در روز عید پاک نماد حواری خائن به عیسی مسیح را آتش می زنند، عروسکی از نیکولاس مادورو را آتش زدند.

 

یک زن معترض گفت: ما یهودا را به آتش کشیدیم تا پایان این دوران را اعلام کنیم، پایان درد و رنج، پایان رنج مادری که شاهد آسیب دیدن فرزندش در خیابان است، فقط برای رسیدن به آینده ای بهتر، این پایان دیکتاتوری مادورو است».

 

نیکولاس مادورو، رییس جمهور سوسیالیست ونزوئلا بیش از دو ماه قبل با اعتراض های خیابانی گسترده روبرو است.

 

دست کم 41 نفر در تظاهرات خیابانی دو ماه و نیم گذشته جان خود را از دست داده اند، قربانیان از هر دو گروه حامیان و مخالفان نیکولاس مادورو بوده اند.

 

نیکولاس مادورو، یک سال پیش و پس از درگذشت هوگو چاوز خود را به عنوان ادامه دهنده راه او معرفی کرد و در انتخابات ریأست جمهوری پیروز شد./993/1409/ح

 

ارسال نظرات