۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۲۰۳۰۳۴

حضور 230 طلبه در دوره های سطح 3 حوزه علمیه خواهران اهواز

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه سطح 3 اهواز، از حضور خواهران طلبه در دوره های سطح 3 حوزه علمیه خبر داد و گفت: هم اکنون 230 نفر در این مقطع تحصیل می کنند.
خواهران طلبه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، خانم پور محمدی، مدیر مدرسه علمیه سطح 3 اهواز، پیش از ظهر امروز، در دیدار جمعی از مدیران، مسؤولان و طلاب حوزه های عملیه خواهران شهرستان های اهواز، باوی و کارون با آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در حسینیه حضرت بقیه الله(عج) اهواز، گزارشی از فعالیت های این مدرسه را تشریح کرد و اظهار داشت: طلاب خواهران پس از پایان دوره 5 ساله سطح 2 وارد سطح 3 می شوند و ادامه تحصیل می دهند.

وی با بیان این‎که مدرسه علمیه سطح 3 اهواز در رشته های گوناگون طلبه دارد، افزود: هم اکنون در رشته تفسیر 97 نفر از خواهران طلبه به صورت غیر حضوری مشغول به تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه سطح 3 اهواز بیان داشت: همچنین در رشته فقه و اصول نیز 82 نفر از خواهران طلبه صورت غیرحضوری در این مدرسه علمیه در حال درس خواندن هستند.

وی در ادامه به بیان آماری از طلاب مدرسه علمیه سطح 3 اهواز پرداخت و ابرازداشت: هم اکنون 230 نفر به صورت حضوری و غیر حضوری در این مدرسه در حال تحصیل هستند.

پورمحمدی در ادامه از تدوین طرح نظام بندی تبلیغ خواهران خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح آماده شده و به آیت الله موسوی جزایری ارائه خواهد شد.

وی در ادامه به اشتغال 11 استاد در مدرسه علمیه سطح 3 اهواز اشاره کرد و گفت: از این اساتید 7 استاد خواهر و 4 نفر دیگر برادر هستند.

مدیر مدرسه علمیه سطح 3 اهواز در ادامه بیان درخواست های خود پرداخت و تصریح کرد: از مسؤولان حوزه علمیه و آیت الله موسوی جزایری می خواهیم زمینه برای ادامه تحصیل بانوان طلبه در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) فراهم شود.

وی راه اندازی دارالتحقیق در حوزه علمیه خواهران را از دیگر مطالبات خود بیان کرد./945/پ202/غ

ارسال نظرات