۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۲۰۴۲۴۵
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

معلمان رسالت مهمی در تربیت نسل جوان دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که معلمان برای تعلیم خوبی ها در جامعه فعالیت می کنند، گفت: نکوداشت روز معلم نکوداشت اخلاق ها است.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمد رضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت روز معلم، بیان داشت: نکوداشت روز معلم نکوداشت اخلاق ها است.

وی با اشاره به این که شهید استاد مطهری نمونه ای بارز برای الگو گیری در جامعه است، افزود: نقش معلمان در جامعه همچون نقش انبیاء (ع ) برای هدایت مردم است.

معلمان هدایت گران تعلیم و تربیت هستند

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که هدایت‌گران تعلیم و تربیت در جامعه معلمان هستند، خاطرنشان کرد: معلمان کار خطیر آموزش و تربیت فرزندان و امیدهای آینده را بر عهده دارند.

وی با بیان ضرورت تجلیل از مقام شامخ معلم، بیان کرد: فعالیت معلمان در انجام رسالت خویش، آینده کشور را تضمین می کند.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به این که تربیت رسالت انبیا بوده است، عنوان کرد: معلمان با ادامه راه انبیا باید برای تربیت نسل آینده تلاش کنند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به تلاش معلمان در عرصه علم و فرهنگ، افزود: خانواده ها نیز باید در امر خطیر تربیت و تعلیم فرزندان، همکاری لازم را با معلمان داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به  تقویت بنیه علمی نسل جوان در جامعه، خاطرنشان کرد: این موفقیت ها در راستای علم و دانش جوانان مرهون تلاش و زحمات معلمان است.

حجت الاسلام مبلغی در ادامه با اشاره به هدف قرار دادن جوانان توسط دشمنان اسلام، تأکید کرد: معلمان علاوه بر تعلیم به بحث فرهنگ و تربیت اسلامی دانش آموزان توجه ویژه داشته باشند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که مدارس محور اصلی رشد علمی و فرهنگی در جامعه هستند، بیان داشت: معلمان می توانند استقلال فرهنگی را گسترش دهند و سبب مقابله با تهاجم فرهنگی غرب شوند.

وی درادامه با قدردانی از تمام زحمات معلمان در تربیت و هدایت فرزندان، گفت: معلمان چراغ هدایت نسل جوان هستند. /9451/ت303/ب

ارسال نظرات