۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۰۵۶۷۹
آیت الله طبرسی:

عزت بین المللی ایران اسلامی مدیون خون های پاک شهدا است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز هر چه داریم به برکت خون های پاک شهدا و ایثار گری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: رسالت امروز همگان ادامه دادن مسیری است که شهدا ترسیم کرده اند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار فرزندان شاهد استان در ساری با اشاره به این که فرزندان این آب و خاک برای دفاع از میهن اسلامی و دوام و بقای انقلاب جان شیرین خود را در طلب اخلاص گذاشتند، گفت: امروز همه ما در برابر خانواده های شهدا رسالت سنگینی بر عهده داریم.

 

امام جمعه ساری با بیان این که شهدا جان خود را برای پیروزی اسلام و قرآن دادند، خاطرنشان کرد: اگر از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نبود امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی عزت و افتخاری نداشت.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همان ارزش و آرمان های ارزشمند دفاع مقدس جایگاهی عزتمند و افتخارآمیز دارد، تصریح کرد: باید با همه توان و ظرفیت موجود از آرمان های دفاع مقدس حراست کنیم.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که دشمنان تلاش می کنند ارزش های اصیل و انقلابی دفاع مقدس را در میان نسل جوان ما کمرنگ کنند، افزود: اگر خدای ناکرده ارزش های دفاع مقدس در جامعه ما کمرنگ شود، شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به وظیفه خود در قبال انقلاب اسلامی به خوبی عمل کردند و سربلند بیرون آمدند، گفت: امروز وظیفه همه ما است که با ادامه راه شهدا به وظیفه خود در برابر انقلاب، امام راحل و رهبری نظام عمل کنیم و جامه عمل بپوشانیم.

 

امام جمعه ساری با بیان این که کسانی که بعد از جنگ ماندند رسالت شهدا را به دوش می‌کشند، افزود: پاسداری از خون پاک شهدا که برای اسلام، قرآن و انقلاب ریخته شده است یک تکلیف شرعی و ملی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز دشمن در عرصه دیگر به مقابله با نظام اسلامی آمده است، گفت: جنگ و دفاع همچنان ادامه دارد، اما صحنه دفاع و مقابله با دوران دفاع مقدس متفاوت است، امروز دشمنان با کشورمان وارد جنگ اقتصادی و فرهنگی شده است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز هر چه داریم به برکت خون های پاک شهدا و ایثار گری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: رسالت امروز همگان ادامه دادن مسیری است که شهدا ترسیم کرده اند.

 

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس جلوه ای از ایستادگی، ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت را در برابر دشمنان انقلاب به نمایش گذاشتند.

 

آیت الله طبرسی به مشکلات خانواده های شهدا پس از شهادت پدرانشان اشاره کرد و افزود: متأسفانه فرزندان و خانواده های شهدا در برخی مواقع مورد بی مهری برخی افراد جامعه قرار می گیرند که به هیچ عنوان اقدام شایسته ای نیست.

 

امام جمعه ساری، فرزندان شهدا را الگویی برای جامعه دانست و با بیان این که فرزندان شاهد باید در رفتار و اعمال خود دقت بیشتری کنند، تصریح کرد: فرزندان شاهد باید در همان مسیری که پدرانشان طی کردند، قدم بردارند.

 

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که گسترش و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه ما است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که استکبار جهانی به دنبال خدشه دار کردن مبانی دینی ما و تهی کردن افکار جوانان کشورمان از ارزش های دینی و انقلابی است، باید از هر فرصتی در جهت گسترش فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت بهره گیریم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تشکیل مجمع فرزندان شاهد در بنیاد شهید تأکید کرد و گفت: جای این مجمع در بنیاد شهید خالی است که باید پیگیری شود./950/پ202/ب

ارسال نظرات