۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۲۰۶۵۳۰

نامه جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی به رییس شورای شهر تهران

خبرگزاری رسا ـ جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی طی نامه‌ای به رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حاشیه سازی و شایعه پراکنی برخی که قصد دارند قطار مدیریت جهادی را از ریل خدمت رسانی خارج نمایند، از وی خواسته شده تا با تدابیر هوشمندانه نگذارد حاشیه سازان، قطار مدیریت جهادی را از ریل خدمت رسانی خارج کنند.
جمعيت دانشجويان حامي عدالت اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی طی نامه‌ای به رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حاشیه سازی و شایعه پراکنی برخی که قصد دارند قطار مدیریت جهادی را از ریل خدمت رسانی خارج نمایند، از وی خواسته شده تا با تدابیر هوشمندانه نگذارد حاشیه سازان، قطار مدیریت جهادی را از ریل خدمت رسانی خارج کنند.

 

متن این نامه به این شرح است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جناب آقای مسجد جامعی

ریاست محترم شورای اسلامی شهر تهران

سلام علیکم

 

همانگونه که در جریان هستید چهارمین  شورای اسلامی شهر تهران یکی از سیاسی‌ترین و بحث برانگیز‌ترین شوراهای اسلامی شهر بوده است و از همان ابتدای تشکیل و به دلیل برخی اظهارنظرهای احساسی و سیاسی اعضای جدید الورد فضای خدمت رسانی به کارزاری برای تسویه حساب‌های سیاسی و جناحی تبدیل شد.

 

اما با جلوس شما بر صندلی ریاست شورا  انتظار می‌رفت  شورای اسلامی شهر تهران به عنوان اتاق فکر و بازوی اصلی مدیریت شهری تدابیری اتخاذ کند تا هجمه‌های سیاسی و جناحی علیه مدیران شهری و شایعه پراکنی‌های غیرضروری علیه شهردار که منجر به کاهش خدمات به مردم می‌شود، حذف و یا حداقل کمرنگ شود تا کام مردم  تهران همچون هشت سال گذشته شیرین بماند.

 

لذا از جنابعالی تقاضا می‌شود تدابیری اتخاذ شود تا آنهایی که به بهانه‌های مختلف و با حاشیه سازی و شایعه پراکنی قصد دارند قطار مدیریت جهادی را از ریل خدمت رسانی خارج نمایند، آگاه گردند تا به حول و قوه اللهی خاطره ای خوش از شورای چهارم در خاطره تاریخی شهر تهران باقی بماند./956/د102/ج

ارسال نظرات