۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۲۰۷۰۵۱
فرمانده سپاه استان سمنان:

به لبخند آمریکایی اعتمادی نداریم

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه استان سمنان گفت: متأسفانه کسانی که ملت را متهم به ضعف و کم آوردن می‌کنند و دل باختگان ارتباط با غربی‌ها و دولت آمریکا بدانند ما به لبخند آمریکایی هیچ امیدی و اعتمادی نداشته و نداریم.
سردار علي استاد حسيني فرمانده سپاه استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، سردار علی استاد حسینی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر که به همت سپاه ناحیه دامغان در محل مسجد جامع این شهرستان با حضور امام جمعه، مسؤولان و جمع کثیری از مردم شهید‌پرور دامغان برگزار شد، اظهار داشت: پیام سوم خرداد و حماسه آزادی سازی خرمشهر درس مدیریت جهادی، به دور از ترس و واهمه از دشمن و برخی کمبودهای کشور است.

 

وی با تأکید بر این مطلب که رزمندگان اسلام به وعده خداوند مبنی بر یاری آنان که دین خدا را یاری می‌کنند، اعتقاد قلبی داشتند و این ایمان و عقیده راسخ آنان را پیروز کرد، اضافه کرد: نظام سلطه نمی‌توانست شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی ملت ما را تاب بیاورد و به این دلیل با تمام قوا به یاری جنایتکار مغروری به نام صدام شتافتند که می‌خواست سه روزه کار ما را تمام کند و خیال‌های فتح یک هفته‌ای خوزستان و 10 روزه پایتخت کشورمان را ‌در سر می‌پروراند.

 

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه امدادهای غیبی و نصرت الهی بود که نورایمان را در دل رزمندگان ما فزونی بخشید و رعب و وحشت را در دل دشمنان ما جای داد و فتح خرمشهر را به عنوان معجزه‌ای الهی رقم زد، گفت: راه حل مشکلات امروز ما تفکر جهادی و بسیجی است و با مدیریت لیبرالیسم به جایی نمی‌رسیم.

 

سردار استاد حسینی با بیان اینکه همه تصمیمات دشمن در طول 35 سال اخیر برعلیه ملت و نظام اسلامی ما احمقانه بوده است، افزود: با آنکه لشگر کفر تا بن دندان مجهز بود و دست رزمندگان ما خالی اما آنها فقط 34 روز در پشت دروازه‌های خرمشهر زمین‌گیر بودند و شاید اگر نبود تفکرات و اقدامات جاهلانه و خائنانه بنی‌صدر واندیشه‌های وی برای واگذاری بخش‌هایی از میهن اسلامی به دشمن، دژخیمان بعثی به همین توفیقات هم دست نمی‌یافتند.

 

وی با اشاره به حضور 15 روزه خود درروزهای مقاومت خرمشهر تصریح کرد: با کمترین و ابتدایی ترین امکانات و نفرات، مردم و رزمندگان اسلام در این شهر مقاوم مقابل خیل عظیم ارتش تجهیز شده بعثی ایستادگی کردند و به نسل امروز ثابت نمودند، حتی روزی که ما هیچ نداشتیم دشمن را ناکام گذاردیم در حالی که امروز قدرت اول منطقه هستیم.

 

فرمانده جدید سپاه استان البرز خاطر نشان کرد: پس از برملا شدن خیانت‌های بنی‌صدر و قرار گرفتن سرمایه‌های عظیم بسیج و سپاه در کنار ارتش کشورمان عملیات‌های مهمی همچون ثامن‌الائمه، طریق القدس، فتح المبین و الی بیت المقدس یکی پس از دیگری شکل گرفت تا آنکه در جریان آزاد سازی خرمشهر 21 هزار نیروی صدام در این شهر با تمام استحکامات ایجاد شده پس از یک روز و نیم جنگیدن در مقابل تنها 50 گردان رزمندگان ما دست‌ها را بالا بردند و 19000 نفر اسیر شدند.

 

استاد حسینی هراس نداشتن از دشمن، زیر یوغ نظام سلطه نرفتن و دست نکشیدن از یاری دین خدا را سه درس بزرگ فتح خرمشهر برشمرد و گفت: امروز اگر استکبار جهانی از گزینه نظامی بر علیه ما استفاده نمی‌کند به این دلیل است که قدرتش را در خود نمی‌بیند و می‌داند که با کوچکترین تحرکی نه از تلاویو ونه از حیفا خبر و اثری برجای نمی‌ماند.

 

کشور با مدیریت ترس و لرز از دشمن به‌جایی نمی‌رسد

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان با اشاره به مسئله تحریم‌های  ظالمانه غربی‌ها بر علیه کشورمان و برخی تفکرات مبتنی بر سازش با غرب در کشور، گفت: انرژِی هسته‌ای یک بهانه است ما از همان روزهای ابتدایی انقلاب تحریم بوده‌ایم، یک روز حقوق بشر، روز دیگر حمایت از تروریسم و در سال‌های اخیر انرژِی هسته‌ای، اما آنچه مسلم است اینکه دشمنی آنها با اصل و اساس نظام و انقلاب اسلامی ما است.

 

سردار استاد حسینی با اشاره به اینکه با مدیریت ترس و لرز کشور به جایی نمی‌رسد، تأکید کرد: ما در مذاکرات هسته‌ای با آمریکا و متحدانش به نتیجه‌ای نمی‌رسیم و اگر فرض محال هم برسیم آنها دوباره بهانه‌ای جدید را علم می‌کنند، همه مسئولان بدانند اگر آنها امروز می‌خواهند بر سر توان موشک‌های بالستیک ما با برد بالای 2000 کیلومتر مذاکره کننده بخاطر ترس از این موشک‌ها و از این ملت است.

 

جنگ امروز ده‌ها برابر سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است

 

فرمانده سپاه استان سمنان تصریح کرد: جنگ امروز ما با دشمنان اسلام و ایران ده‌ها برابر از دوران دفاع مقدس سخت‌تر است، آنها با همه توان خود به جنگ ما آمده‌اند تا ریشه‌های اعتقادی جامعه و جوانان ما را تضعیف و نابود کنند، از این رو امروز باید از خودمان بترسیم و با تمام توان ارزش‌های دینی و اعتقادی‌مان را حفظ کنیم.

 

استاد حسینی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با شبیخون فرهنگی تفکرات دینی ما را از بین ببرد خاطرنشان کرد: امروز ماهواره‌ها اسلحه دشمن در خانه‌های ما است که فکر و اندیشه خانواده‌هایمان را نشانه گرفته و از اصلی‌ترین دلایل شیوع این معظل در جامعه تعطیل شدن عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی تأکید کرد: باید امروز بیش از پیش به فکر حفظ دین‌مان باشیم و امر به معروف و نهی از منکر را در صحنه جامعه متجلی کنیم‌، هر روز بیشتر به پتانسیل معنوی خوبی همچون حلقه‌های صالحین بپردازیم و به دشمن ثابت کنیم ما همان بچه‌های سوم خرداد با ایمان و اراده‌ای راسخ و تفکری انقلابی هستیم.

 

گفتنی است، گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌آفرینان عملیات بیت‌المقدس از سوی سید محمد رضا حسینی، فرمانده سپاه ناحیه دامغان و پخش نماهنگ‌هایی با موضوع سوم خرداد‌ماه سالروز آزادسازی خرمشهر از دیگر بخش‌های این مراسم بود./977/ پ202/س

ارسال نظرات