۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۲۰۷۵۲۶
دبیرخانه خبرگان رهبری:

آیت الله زرندی یار معتمد امام بود

خبرگزاری رسا ـ دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پیامی ارتحال آیت الله زرندی را تسلیت گفت و آن عالم ربانی را از شاگردان و یاران معتمد حضرت امام دانست.
آيت الله زرندي

به گزارش خبرگزاری رسا، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری درپیامی ارتحال آیت الله زرندی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

 مصیبت ارتحال جلیل القدر و فقیه مجاهد حضرت آیت الله حاج شیخ حسین زرندی ماینده محترم مجلس خبرگان رهبری موجب تاسف و تاثر گردید.

آن عالم ربانی از شاگردان و یاران معتمد حضرت امام راحل بودند که حیات پر برکت خود را صرف ترویج معارف علوم آل محمد(ص) کردند و در جریان مبارزات سیاسی همواره پیش قدم بوده و بعد از انقلاب اسلامی در مسئولیت های متعددی از جمله نماینده ولی فقیه و امامت جمعه و عضویت در دو دوره نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از استان کرمانشاه خدمات شایان و ماندگاری را به مردم شریف آن منطقه نمودند.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، این ضایعه را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) و محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیة الله خامنه ای،( مدظله العالی) مراجع عظام و نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری و حوزه علمیه کرمانشاه، خصوصا مردم شریف و متدین آن منطقه و بیت مکرم و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن عالم ربانی رحمت و مغفرت وبرای بازماندگان محترم صبر جمیل  و اجر جزیل را مسئلت می نماید./971/د102/ج

ارسال نظرات