۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۰۷۶۸۹

گردهمایی علما و روحانیان شهرستان آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی علما و روحانیان شهرستان آمل امروز برگزار شد.
همايش روحانيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، گردهمایی علما و روحانیان شهرستان آمل، امروز با حضور امام جمعه آمل، دابودشت، ائمه جمعه و جماعات، اساتید حوزه های علمیه و طلاب شهرستان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی آمل برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید حسن عمادی مجد، رییس اداره دادگستری آمل، در این مراسم با بیان این که امام خمینی(ره) از چنان شخصیتی برخوردار بود که در برابر همه مشکلات سر فرو نیاورد، گفت: نباید مشکلات ما را ناامید کند بلکه باید با همدلی و همفکری را رفع کنیم.

 

وی با اشاره به این که روحانیان پیشگام فعالیت های فرهنگی باشند، بیان داشت: اتاق روحانیان باید تشکیل شود تا از ظرفیت این قشر ارزنده به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

 

رییس اداره دادگستری آمل، تصریح کرد: عملکرد روحانیان باید به گونه ای باشد که مردم بدانند من روحانی هر چه می گویم خود به آن باور دارم.

 

حجت الاسلام عمادی مجد با بیان این که مشکلات زیادی ممکن است داشته باشیم و معضلاتی وجود دارد، تصریح کرد: در کنار این امور اتکا به خداوند منان، توانمندی و خودباوری را داریم که از معمار کبیر انقلاب اسلامی آموختیم.

 

وی با تاکید بر این که باید از انرژی همدیگر در راستای هم افزایی استفاده کنیم، گفت: اگر ما به وظیفه خود عمل کنیم نتیجه آن را خداوند متعال تضمین فرموده است.

 

رییس اداره دادگستری آمل با بیان این که مردم باید بدانند متخلفان به سزای اعمال خود می رسند، بیان داشت: عاقبت همه به سزای عمل خود می رسند که باید همگان مراقب اعمالشان باشند.

 

حجت الاسلام عمادی مجد، ادامه داد: دستگاه قضایی برای جذب قضات روحانی در حوزه های علمیه با آغوش باز استقبال می کند.

 

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل نیز در این گردهمایی، حوزه و روحانیت را پیش قراولان اصلی ترویج اندیشه های ناب دینی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت آگاه همواره در مسیر تقویت اسلام ناب گام برداشته است.

 

وی با تاکید بر این که مبلغان دینی باید بر اساس نیازهای زمان پاسخگوی نسل جوان باشند، بیان داشت: امروز پاسخگویی به شبهاتی که دشمنان در جامعه اسلامی مطرح کردند یکی از وظایف مهم روحانیت است./1314/پ202/ب

ارسال نظرات