۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۰۷۶۹۳
ویژه طلاب حوزه علمیه؛

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث صبح امروز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ 602 داوطلب خواهر و برادر صبح امروز برای راه یابی به مقطع ارشد دانشگاه قرآن و حدیث به رقابت علمی پرداختند.
آزمون ارشد دانشگاه قرآن و حديث

هادی حجت معاون آموزش دانشگاه قرآن و حدیث صبح امروز در حاشیه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه به خبرنگاران گفت: آزمون اختصاصی مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی علوم اسلامی، حدیث گرایش کلام و عقاید، علوم حدیث گرایش اخلاق، علوم و معارف نهج‌البلاغه، تفسیر روایی و ارتباطات گرایش حج و زیارت صبح امروز هشتم خردادماه با حضور 602 داوطلب خانم و آقا در شش شهر کشور برگزار شد.

وی بیان داشت: این آزمون در شهر قم، در دانشگاه قرآن و حدیث واقع در مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث برگزار شد.

حجت افزود: نتایج اولیه آزمون کتبی مقطع ارشد در هفته پایانی خرداد ماه از طریق سایت دانشگاه به نشانی www.qhu.ac.ir به میزان دوبرابر ظرفیت پذیرش اعلام و پذیرفته شدگان برای مصاحبه در هفته اول تیرماه دعوت می شند و نتایج نهایی در مردادماه مشخص و اعلام می شود. 

 

معاون آموزش دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به آزمون مقطع دکترای این دانشگاه گفت: آزمون رشته‌های قرآن و حدیث، کلام امامیه وعلوم و معارف نهج البلاغه در مقطع دکتری نیز روز جمعه 9 خردادماه در دانشگاه قران و حدیث قم برگزار می شود.

 

وی یاداور شد: 72 نفر خانم و آقا در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در آزمون کتبی مقطع دکترا شرکت می کنند.

 

گفتنی است، 549 نفر دانشجو در مقطع ارشد و دکترای دانشگاه قرآن و حدیث مشغول تحصیل هستند که از طریق آزمون‌های اختصاصی ویژه طلاب جذب شده اند. از این تعداد 493 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 56 نفر در مقطع دکترا جذب شده‌اند.

 

همچنین آیت الله محمدی ری شهری، رئیس دانشگاه قرآن و حدیث، صبح امروز از برگزاری آزمون داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد بازدید کرد./916/پ203/ع

ارسال نظرات