۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۰۸۴۹۴
امام جمعه بابل:

درایت و تدبیر رهبر انقلاب در سال های اخیر توطئه دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل، انتخاب مقام معظم رهبری را موجب شکست نقشه های دشمنان بیان کرد و گفت: دشمن آرزو داشت که بعد از ارتحال امام بتواند این نظام را ریشه کن کند اما به واسطه درایت و رهبری مقام معظم رهبری خداوند متعال این نظام را حفظ کرد.
حجت الاسلام حسن روحاني، امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل  ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام راحل در مسجد خاتم الانبیاء این شهر به سالروز انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان سکان دار کشتی انقلاب اشاره کرد و گفت:  بیست و پنج سال است همزمان با رحلت امام  از انتخاب مقام عظمای ولایت می گذرد و شایسته است ضمن تجلیل از این نعمت بزرگ، این امر را در میان جامعه زنده نگه داریم.

 

مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل ادامه داد: خدای متعال قلب سوخته این ملت را با انتخاب رهبر معظم انقلاب و شایستگی هایی که این ملت در ایشان سراغ داشته و دارند شفا بخشید.

 

امام جمعه بابل ضمن تاکید بر این مطلب که با هدایت های مدبرانه امام خامنه ای انقلاب اسلامی توانست گسترده تر و قدرتمندتر از گذشته به مسیر نورانی خود را ادامه دهد، تصریح کرد: امروز ایران عزیزتر و با صلابت تر از گذشته در پهنه جهان معاصر به موقعیت شایسته خود دست پیدا کرده است و این جز با هدایت ها و رهبری امام خامنه ای مقدور نبود.

 

وی با بیان این که این نعمت بزرگ را یادآوری کنید، خاطرنشان کرد: خدای متعال به واسطه نعمت ولایت بین دل ها الفت و نزدیکی برقرار کرد و به واسطه رهبری انسجام جامعه ما حفظ شد.

 

این استاد حوزه علمیه، انتخاب مقام معظم رهبری را موجب شکست نقشه های دشمنان بیان کرد و افزود: دشمن آرزو داشت که بعد از ارتحال امام بتواند این نظام را ریشه کن کند اما به واسطه درایت و رهبری  مقام معظم رهبری خداوند متعال این نظام را  حفظ کرد.

 

وی ادامه داد: بیست و پنج سال است که همان رهبری با صلابت امام راحل در مقام معظم رهبری دیده می شود و همان شکوه و اقتدار همچنان استمرار پیدا کرد.

 

حجت الاسلام روحانی به مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری در صحنه های حساس انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد:  رهبری، جملات حکیمانه، تذکرات و در یک کلام روح امام خمینی را در مجموعه امام خامنه ای می بینیم و باید گفت که به حق در همه صحنه ها  رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مشهود است.

 

وی اقتدار نظام الهی جمهوری اسلامی را ناشی از تدابیر حکیمانه رهبری بیان و ادامه داد: بیست و پنج سال با همه مشکلات و فراز و فرودها سکان این انقلاب در تلاطم امواج به پیش می رود و روز به روز بر اقتدار نظام افزوده می شود و زمینه شکوه در زمینه های مختلف دیده می شود.

 

امام جمعه بابل به فتنه های دو دهه اخیر علیه انقلاب پرداخت و با تحلیل مواضع مقام معظم رهبری در خنثی کردن توطئه ها تصریح کرد: در بحران ها و فتنه هایی که در زمان امام راحل اتفاق افتاد چگونه حضرت ایشان مدیرت کردند آن فتنه ها را از سر نظام گذراند و آن نظام را در جایگاه خودش برگرداند می بینیم که مقام معظم رهبری همانگونه عمل کردند.

 

وی افزود: بعد از رحلت امام راحل شاهد فتنه های مختلفی به ویژه شاهد فتنه بزرگ بعد از انتخابات سال88 بودیم که می توانست خسارت های سنگینی را به بار بیاورد اما با تدبیر قدرتمندانه مقام معظم رهبری در هم شکسته شد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی بابل با بیان بصیرت بالای رهبری و روشنگری ایشان در فضای غبار آلود فتنه ها گفت: رهبری توانست با تذکرات خود نقطه های تاریک را روشن کند و در این فضای روشن بود که جامعه ما چهره های تاریک و سیاه را شناخت و با جدا کردن مسیر از فتنه گران  زمینه آرامش را برای جامعه فراهم کرد .

 

وی با اشاره به این که نعمت ولایت بالاترین نعمت به شمار می آید خاطرنشان کرد: در مواقع راز و نیاز با خداوند متعال دعا برای سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری را فراموش نکنید زیرا ولایت و رهبری مقام معظم رهبری فوق همه مسائلی است که همه ما خواهان آن هستیم.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این که اگر امنیت و ثبات در نظام اسلامی نباشد برکات دیگر معنایی ندارد، تصریح کرد: فوق خواسته های ما نعمت ولایت ولی فقیه است و ما برای سلامتی و طول عمر با  برکت ایشان دعا می کنیم./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات