۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۰۹۰۹۶
26 خرداد آغاز می شود؛

برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون ورودی حوزه علمیه مازندران

خبرگزاری رسا ـ مرحله مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون حوزه علمیه مازندران 26 خرداد در ساری برگزار می شود.
قنبري، مدير روابط عمومي حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام جواد قنبری، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون ورودی حوزه های علمیه 26 خرداد خبر داد.

 

وی با بیان این که مصاحبه از طلاب پذیرفته شده در حوزه علمیه مازندران از 26 تا31 خرداد ادامه خواد داشت، افزود: این مصاحبه در مدرسه علمیه اباصالح المهدی سفیران هدایت مرکز استان برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام قنبری به شرکت بیش از 500 داوطلب در آزمون ورودی حوزه علمیه مازندران اشاره کرد و گفت: ظرفیت میزان پذیرش در مدارس علمیه مازندران نسبت به سال گذشته از رشد مناسبی برخوردار بوده است.

 

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اساتید برگزار کننده مرحله مصاحبه از مدیران و اساتید مجرب مدارس علمیه استان هستند، خاطرنشان کرد: داوطلبانی که امتیاز لازم را در مرحله مصاحبه کسب کنند از سال تحصیلی جدید می تواند در پایه اول فعالیت علمی خود را آغاز کنند.

 

حجت الاسلام قنبری در ادامه سخنان خود به فعالیت 26 مدرسه علمیه در مناطق مختلف استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد پنج مدرسه علمیه در بابل و مابقی در دیگر شهرهای استان مشغول به فعالیت حوزوی هستند./950/ت303/ب1

ارسال نظرات