۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۲۰۹۴۱۹
نماینده مردم آمل در مجلس:

سبقت در کار خیر سبب ماندگاری دنیا و آخرت انسان می شود

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان این که سبقت در کار خیر سبب سعادت انسان می شود، خاطرنشان کرد: کار خیر به عنوان امری ارزنده برای همیشه باقی مانده و ماندگار خواهد بود.
عزت الله يوسفيان نماينده مردم لاهيجان در مجلس هشتم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، امروز در ششمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز آمل که در سالن اجتماعات دانشگاه شمال برگزار شد با بیان این که خیرین با خلوص نیت در نزد خداوند منان کاری می کنند که از ثواب ارزنده و والایی برخوردار است، گفت: انجام کار خیر قدرتی از سوی پروردگار متعال می خواهد که نصیب هر انسانی نمی شود.

 

وی با اشاره به این که کار خیر و حرکت در این مسیر نورانی یک لیاقت و افتخار بزرگ است، بیان داشت: انجام کار خیر از جمله اموری است که باید از درون انسان بجوشد تا اتفاقی نیکو رقم بخورد که اثرات ارزنده ای برای جامعه خواهد داشت.

 

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان این که سبقت در کار خیر سبب سعادت انسان می شود، خاطرنشان کرد: کار خیر به عنوان امری ارزنده برای همیشه باقی مانده و ماندگار خواهد بود.

 

یوسفیان ملا با اشاره به این که کار خیر نشانگر اعتقاد به ائمه معصومین(ع) است که به عنوان عملی صالح برای انسان ذخیره می شود، گفت: انجام امور خیرخواهانه و نیکوکارانه از امور ارزنده ای بوده است که همیشه مورد اهتمام مردم است.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس، افزود: به لطف الهی خیرین در ابعاد مختلف مشغول یاری رسانی در جامعه بوده که اثرات و ثمرات آنان نیز به نحوی شایسته در جامعه ملموس است.

 

وی با بیان این که پاداش کار خیر نزد پروردگار متعال است، گفت: خیرین بدون هیچ انتظار و چشم داشتی به انجام این امر نیکو و خداپسندانه می پردازند که انشاالله اجر شایسته ای در نزد حق تعالی داشته باشند.

 

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که هر کار خیری پاداش خیر دارد که ختم به انسان می شود، گفت: فقر در جامعه وجود دارد که خانواده های مرفه باید به فکر دستگیری و یاری همنوعان خود باشند.

 

یوسفیان ملا با اشاره به این که انجام کار خیر آرامش روانی و آسایش خاصی را به انسان عطا می کند، بیان داشت: حرکت در این مسیر گرانقدر سبب آبادانی دنیا و آخرت ما انسان ها می شود که باید این فرهنگ والا در جامعه ترویج پیدا کند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که آن طوری که شایسته بود تا بستر مناسب برای خیرین فراهم شود از سوی قوای سه گانه صورت نگرفته است، ادامه داد: اهتمام دولت باید  در این راستا با بسترسازی مناسب سبب آمادگی بیشتر مردم جهت کارهای خیریه شود./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات