۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۱۰۸۴۷
وزیر نیرو مطرح کرد؛

نقش راهگشای فرهنگ دینی در مدیریت مصرف

خبرگزاری رسا ـ وزیر نیرو در بازدید از رادیو معارف گفت: در مدیریت مصرف، فرهنگ و عقیده دینی محور و راهگشا است.
 آيت الله علم الهدي


به گزارش خبرگزاری رسا، مهندس حمید چیت‌چیان وزیر نیرو و هیئت همراه در سفر یک روزه به شهر مقدس قم از رادیو معارف دیدار کردند.


وزیر نیرو در این دیدار با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی توسط رسانه‌ها در ترویج مدیریت مصرف نیرو و انرژی ، رادیو معارف را به جهت جایگاه ویژه‌ای که در میان مخاطبان دارد، رسانه‌ای تاثیر گذار دانست و افزود: همانطور که در محضر آیات اعزام بیان شد، فرهنگ، محور است و عقیده دینی اساس این فرهنگ. عقیده و اعتقاد بر اینکه اسراف حرام است بسیار راهگشا است و تبیین و ترویج این اعتقاد بر عهده رسانه به ویژه رادیو معارف است.


حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیر رادیو معارف نیز ضمن خیر مقدم به وزیر نیرو و هیئت همراه، این رادیو را وسیله‌ای برای ترویج فرهنگ صحیح مصرف دانست و افزود: تاکید بر سیره اهل بیت علیهم السلام در استفاده از منابع و انرژی‌های طبیعی همچون آب از وظایف رادیو معارف است.


در ادامه این دیدار تفاهم نامه‌ای جامع بین رادیو معارف و وزارت نیرو برای همکاری‌های بیشتر این دو نهاد در ترویج فرهنگ دینی مصرف امضاء شد. همچنین وزیر نیرو با حضور در استودیوی پخش رادیو معارف به صورت زنده با مخاطبان فرهیخته این رادیو گفتگو کرد./916/د102/ج

ارسال نظرات