۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۲۱۰۸۹۰
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان:

خوزستان خط مقدم مبارزه با وهابیت در ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، با بیان این که وهابیت در خوزستان نیز قربانیانی داشته است، گفت: یکی از این قربانیان، شهید روحانی شیخ هشام صیمری است که خون او سبب رسوایی وهابیت در خوزستان شد.
آيت الله حيدري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه پنج شنبه، پنجم تیرماه در همایش افراط گرایی فرقه ای، تهدیدی برای بشریت صحبت از وهابیت به عنوان افراط گری را بحث روز دانست و افزود: اسلام اموی، اخلاق خارجی و همپیمانی با صهیونییست از ویژگی های بارز وهابیت است.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که وهابیت مزدور غرب است، اظهار داشت: این فرقه ضاله بزرگترین دشمن اسلام است که انشاء الله در آینده ای نزدیک به طور کامل نابود خواهد شد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری حماقت و کودنی را از نشانه های بارز در اعمال و رفتار وهابیت برشمرد و افزود: وهابیت خوارج زمان هستند و استکبار به بهترین شکل در حال بهره برداری از آنان است.

 

آیت الله حیدری با بیان این که دشمن تراز اول اسلام، استکبار جهانی است، گفت: افراط و تفریط از ویژگی های جاهلان است و وهابیت از این قاعده مستثنی نیست.

 

وی با اشاره به تبلیغات وهابیت در سال های گذشته در خوزستان اظهار داشت: خوزستان نیز ترکشی از وهابیت خورده است اما بحمدالله اثراتی به همراه نداشت.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خوزستان در تشیع اصیل است و دروازه ورود تشیع به ایران است، گفت: تا 20 سال پیش در خوزستان اهل سنت نیز وجود نداشت.

 

آیت الله حیدری با بیان این که وهابیت در خوزستان با عقبه سیاسی و با پشتیبانی استکبار پدید آمد، اظهار داشت: خوزستان وفاداری خود را به اسلام و خاک میهن در طول انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی ثابت کرد.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که وهابیت در خوزستان نیز قربانیانی داشته است، گفت: یکی از این قربانیان، شهید روحانی شیخ هشام صیمری است که خون او سبب رسوایی وهابیت در خوزستان شد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به تشییع جنازه باشکوه شهید صیمری در اهواز اظهار داشت: امروز مردم خوزستان خط مقدم مبارزه با وهابیت در ایران هستند./9464/پ202/ب4

ارسال نظرات