۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۱۱۶۳۹

فعالیت فرهنگی مجتمع آموزش عالی فقه در یک نگاه

خبرگزاری رسا ـ مجتمع آموزش عالی فقه از مراکز علمی فرهنگی فعال وابسته به جامعه المصطفی العالمیه در قم است.
فعالیت فرهنگی مجتمع آموزش عالی فقه در یک نگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجتمع آموزش عالی فقه از مراکز علمی فرهنگی فعال وابسته به جامعه المصطفی العالمیه در قم است، این مرکز تا کنون در عرصه های مختلف فرهنگی فعالیت های ارزشمندی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

برگزاری 195 محفل مذهبی و ملی،260 روز پشتیبانی برنامه تلاوت قرآن، 335 ساعت آموزش کاربردی، بخشی از فعالیت های این مجموعه به شمار می رود.

از دیگر فعالیت های این مرکز می توان به پخش 45 کلیپ کوتاه از فرمایشات اخلاقی شخصیت ها همچون حضرت آیت الله جوادی آملی دامت برکاته، حضرت آیت الله مجتهدی تهرانی(ره) اشاره کرد.

مجتمع آموزش عالی فقه تا کنون توانسته اقدام به برگزاری مسابقات گوناگون از جمله مسابقات فرهنگی پیرامون آثار شهید مطهری،مسابقه کتابخوانی و مسابقات مقدماتی هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی کند.

پشتیبانی و فضاسازی مساجد، تلاش در جهت گسترش فرهنگ مطالعه، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری دوره تربیت مبلغ مهدویت، برگزاری کلاس های کامپیوتر، برگزاری اردوهای زیارتی مشهد مقدس و راهیان نور از دیگر اقدامات این مجتمع آموزشی است.

علاقه‌مندان می توانند برای آشنایی بیشتر با این مجتمع به پایگاه اینترنتی این مرکز به نشانی http://feqh.miu.ac.ir مراجعه کنند./1330/ت302/س

ارسال نظرات