۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۱۱۸۴۵
آیت الله نمازی:

آینده مبهمی در انتظار حامیان جریان های تکفیری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: سرکوب داعشی ها توسط ارتش و عشایر عراق و فرار آن ها به طرف صحرای عرعر در مرز بین عراق و عربستان باعث نگرانی و صدور دستور آماده باش ارتش عربستان توسط پادشاه عربستان سعودی شده است.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان گفت: اعلام حمله به اردن و عربستان و تخریب کعبه توسط ابوبکر بغدادی رهبرگروه داعش نشان می دهد چاهی که سران عربستان حفر کردند خود در آن چاه سقوط خواهند کرد.

وی با اشاره به این که گروه داعش، ابوبکر بغدادی را به عنوان خلیفه مسلمانان جهان منصوب کرده است، افزود: تمامی افرادی که از صدام و رژیم صهیونیستی و تروریست ها حمایت می کنند بدانند که آینده مبهمی در انتظار آنها خواهد بود.

آیت الله نمازی یادآورشد: برای مقابله با گروهک تروریستی داعش در عراق علاوه بر نیروهای ارتش عراق، 50 هزار نفراز جوانان کربلا برای نبرد با تروریست ها عازم مناطق درگیری شدند.

وی با اشاره به این که هزار نفر از نیروهای داوطلب عراقی برای حفاظت از حرمین امامین شیعه وارد سامرا شده اند، گفت: افزون بر این هزاران نفر از مسلمانان عراقی داوطلبانه و با سازماندهی ارتش عراق وارد مبارزه با گروه تروریستی داعش شده اند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در ادامه صدور حکم اعدام برای ‹‹ شیخ النمر›› عالم و رهبر مذهبی شیعیان توسط دستگاه طاغوتی عربستان سعودی را محکوم کرد و هشدار داد: صدور حکم بازداشت، حبس و اعدام رهبر مذهبی شیعیان عربستان سعودی توسط دستگاه حکومت عربستان آینده تاریک و خطرناکی را برای خاندان آل سعود به دنبال خواهد داشت.

آیت الله نمازی همچنین با اشاره به سالروز حمله نظامی آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس که منجر به شهادت مظلومانه 290 نفر از مسافرین ایرانی شد، یادآورشد: مدعیان حقوق بشر هنوز هم اقرار به اشتباه و عذرخواهی نشده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن حملات وحشیانه هوایی و زمینی اسرائیل به مردم بی پناه و مظلوم فلسطین درکرانه باختری و غزه که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از مسلمانان شد گفت: در جواب حمله صهیونیست ها، نیروهای حماس تا روز گذشته بیش از 20 موشک را به طرف شهرهای صهیونیستی اسرائیل شلیک کرده اند.

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به11 تیرماه سالروز شهادت آیت الله صدوقی در محراب مسجد توسط تروریست گفت: شهید آیت الله صدوقی نیز به مانند مولایش علی ابیطالب(ع) در محراب مسجد به شهادت رسید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین ضمن تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان به مسلمانان جهان گفت: ماه مبارک رمضان ماه جهاد با نفس، پرهیز از گناهان، شب زنده داری، مناجات و ذکر و استغقار و توبه و احسان و اطعام به بندگان خوب خداست.

آیت الله نمازی یادآورشد: امام صادق(ع) می فرماید هرکس روزهای ماه مبارک رمضان را روزه بگیرد و شب ها را ذکر بگوید و زبان و چشم و گوش خود را به روی گناهان ببندد از همه گناهان عمر خود پاک می شود و مانند روزی است که تازه از مادر متولد شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان از اطعام و افطاری دادن به نیازمندان به عنوان یکی از کارهای پسندیده درماه مبارک رمضان نام برد و گفت: آقایانی که قصد افطاری دادن در خانه را دارند باید مواظب باشند همسر خود را زحمت ندهند مگر این که همسر خود اعلام آمادگی کند در غیر این صورت مرد خانه باید افطاری را از بیرون خانه تهیه کند.

به گفته وی، تهیه اقلام مصرفی و مواد غذایی برای خانواده های نیازمند به مقدار توان یکی از کارهای پسندیده در ماه مبارک رمضان است که دارای ثواب زیادی است.

آیت الله نمازی همچنین بر پرهیز از سفره های رنگین در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: اطعام و افطاری دادن برای خودنمایی و تظاهر مورد قبول خداوند نخواهد بود چرا که اهل بیت (ع) همیشه توصیه یک نوع غذا دارند و تعدد غذاها با فرهنگ مهدوی سازگار نیست./1307/پ202/ج

ارسال نظرات