۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۲۱۲۴۷۵
مدیر کل صدا و سیمای خوزستان:

نمایشگاه قرآن فرصت مناسبی برای ارتباط جوانان با قرآن است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در بازدید از نمایشگاه قرآن گفت: حضور جوانان در نمایشگاه قرآن فرصت مناسبی برای دوستی آنان و همچنین استفاده از جدیدترین تألیفات قرآنی است.
مسلم رحيمي، مدير کل صدا و سيماي خوزستان

مسلم رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تقدیر از مسؤولان برگزاری هشتمین نمایشگاه قرآن در اهواز، اظهارداشت: نمایشگاه قرآن فضای مناسبی را برای بازدید مردم از غرفه های گوناگون و آشنایی با آخرین تألیفات قرآنی در اهواز ایجاد کرده است.

وی با بیان این که صدا و سیما تا پایان زمانبندی برپایی نمایشگاه، به صورت ویژه حضور مردم، جوانان و اقشار گوناگون را نمایش خواهد داد افزود: افتخار ما این است که بتوانیم به ترویج فرهنگ قرآن کمک کرده و غرفه های این نمایشگاه را در صدا، سیما و بخش های گوناگون خبری نمایش دهیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان با اشاره به حضور گسترده اقشار گوناگون مردم در بازدید از نمایشگاه قرآن گفت: حضور جوانان در نمایشگاه قرآن فرصت مناسبی برای دوستی آنان و همچنین استفاده از جدیدترین تألیفات قرآنی است.

رحیمی به تلاش های صورت گرفته برای پخش برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: امسال استان خوزستان با انعکاس جمع خوانی قرآن مجید در سطح استان‎های کشور حرکتی منحصر به فرد انجام داده و تنها استانی است که افزون بر پخش جمع خوانی قرآن در مرکز استان به صورت روزانه یکی از شهرستان‎ها را به صورت زنده پوشش می دهد.

وی با بیان این که قرآن کتاب زندگی است و از هر فرصتی برای معرفی آن به نسل جوان استفاده خواهیم کرد، گفت: اگر همه دستگاه های فرهنگی برای ترویج فرهنگ قرآن تلاش کنند کم بوده و باید در عمل همه ظرفیت های خود را در اختیار قرآن قرار دهیم./9462/ت303/ب2

ارسال نظرات