۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۱۲۹۲۲
دبیر جشنواره علامه حلی حوزه علمیه کرمان:

استعدادهای حوزوی به مردم معرفی شوند

خبرگزاری رسا ـ دبیر جشنواره علامه حلی حوزه علمیه کرمان بر انعکاس فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی طلاب علوم دینی به ویژه در استان‌ها تأکید کرد و خواستار معرفی استعدادهای حوزوی در سراسر ایران به مردم شد.
پژوهش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام علیرضا انجم شعاع دبیر جشنواره علامه حلی حوزه علمیه کرمان در دیدار حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا و برخی از مسؤولان و همکاران این رسانه حوزوی، خواستار تولید و انعکاس اخبار حوزه‌های علمیه با هدف جذب مخاطب شد.

 

وی با بیان اینکه اخبار تولیدی خبرگزاری رسا باید جریان‌سازی فکری کند، گفت: خبرگزاری رسا باید اخبار خود را به گونه‌ای منعکس کند که به مقاله‌نویسان حوزوی انگیزه دهد و پتانسیل آنان را در این زمینه فعال کند.

 

حجت‌الاسلام انجم شعاع همچنین خواستار پوشش و انعکاس مناسب فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مدیریت حوزه علمیه این استان شد و گفت: برخی از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مدیریت حوزه علمیه کرمان در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ و اقتصاد صورت می‌گیرد.

 

دبیر جشنواره علامه حلی حوزه علمیه کرمان تصریح کرد: خبرگزاری رسا هرچه بتواند گزارش پیشرفت‌های علمی و پژوهشی حوزه را منعکس کند، رسالت خود را بهتر ایفا کرده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر انعکاس فعالیت طلاب محروم تأکید کرد و افزود: طلابی که در رودبار و در کانکس زندگی می‌کنند بیش از 1000 مقاله به جشنواره علامه حلی ارسال کرده‌اند که در نوع خود بی‌نظیر است.

 

حجت الاسلام انجم شعاع ادامه داد: این طلاب با داشتن کم‌ترین امکانات چنین پژوهش‌های گوهرباری را انجام داده‌اند که مناسب است برای درس گرفتن سایر طلاب، گزارش فعالیت‌های آنان به مردم ارائه شود.

 

دبیر جشنواره علامه حلی حوزه علمیه کرمان همچنین بر انعکاس فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی طلاب علوم دینی به ویژه در استان‌ها تأکید کرد و خواستار معرفی استعدادهای حوزوی در سراسر ایران به مردم شد./920/پ202/ب

ارسال نظرات