۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۱۴۳۶۰
آیت‌الله فاضل لنکرانی:

مردم با باور دینی و انقلابی در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، گفت: همه مردم بدانند حضور آنها در راهپیمایی روز جهانی قدس مؤثر در تضعیف اسرائیل است و چهره ننگین آنرا بیشتر به مردم جهان نشان می‌دهند.
آيت الله محمدجواد فاضل لنکراني عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگاران، حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را حضوری آگاهانه و مبتنی بر مبانی دینی، فکری و سیاسی امام خمینی(ره) دانست.

وی با بیان این‌که حضور مردم در اهپیمایی روز جهانی قدس حضوری تبلیغاتی نیست، ابراز کرد:‌ مردم از روی دین داری و حفظ آرمان‌های امام و انقلاب در این صحنه حاضر شده از این رو حضور آنها یک حضور عبادی است.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به آیات قرآن حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را موجب غیض کفار دانست و افزود: قرآن می‌فرماید در قدم‌هایی که مردم بر می‌دارند و موجب غیض کفار می‌شوند در آن اجر و ثواب قرار داده شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد:‌ همه مردم بدانند حضور آنها در این حرکت بزرگ مؤثر در تضعیف اسرائیل است و چهره ننگین آنها را بیشتر به مردم جهان نشان می‌دهند.

آیت‌الله فاضل لنکرانی با بیان این که جنایت‌های اسرائیل به فلسطین محدود نمی‌شود، بیان کرد: امروز داعش مولود اسرائیل است و برای این‌ به وجود آمده که کشورهای اسلامی را از بین ببرند.

وی در پایان بیان کرد:‌ خوشحالیم امروز مردم ولایت مدار ما در این جمعه ماه رمان در کنار روزه داری خود این عبادت بزرگ حضور در صحنه دفاع از مظلوم را نیز نشان دادند./927/پ202/ج

ارسال نظرات