۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۲۱۴۳۷۵
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشانگر ظلم ستیزی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشانگر ظلم ستیزی ملت ایران است، بیان داشت: ملت بزرگوار و ولایت مدار ایران اسلامی نشان داده است همواره حامی مظلومان بوده و در راستای مقابله با زورمداران و مستکبران گام برمی دارد.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با تجلیل از حضور گسترده مردمی در راهپیمایی روز قدس، گفت: ملت ایران همواره حضوری پرمعنا و اثربخش در عرصه های مورد نیاز داشته است.

 

وی با بیان این که حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشانگر ظلم ستیزی ملت ایران است، بیان داشت: ملت بزرگوار و ولایت مدار ایران اسلامی نشان داده است همواره حامی مظلومان بوده و در راستای مقابله با زورمداران و مستکبران گام برمی دارد.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که ظلم و ستم هیچ گاه باقی نمانده و آن چه ماندگار خواهد بود حق است، تصریح کرد: ملت ایران همیشه نشان داده است حامی مظلومان بوده و در برابر جنایات و ستم های ایادی استکبار جهانی سکوت نخواهد کرد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که ملت ایران اسلامی همواره در عرصه های مورد نیاز حضوری گسترده داشته است، بیان داشت: مردم به عنوان سرمایه های گرانقدر انقلاب اسلامی هستند که همواره با بصیرت و آگاهی در همه عرصه ها فعال هستند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به حملات گسترده به مردم مظلوم غزه، گفت: روز قدس از اهمیت ویژه  و خاصی برخوردار است به خصوص آن که در این روزها شاهد جنایات گسترده رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه هستیم.

 

وی با بیان این که رژیم غاصب صهیونیستی به دور از اصول انسانی و اخلاقی به جنایات علیه مردم غزه روی آورده است، بیان داشت: مسلمانان جهان باید با وحدتی ارزنده و والا در کنار هم باشند تا بتوانند در راستای مقابله با ایادی استکبار جهانی گام بردارند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که امام خمینی(ره) به حق و با خرد کامل خود آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند، ادامه داد: ملت ما تا رهایی کامل فلسطین عزیز از چنگال رژِیم غاصب و جنایتکار دفاع خواهد کرده و در برابر ظلم و ستم ایادی استکباری سکوت نخواهد کرد.

 

وی با تاکید بر این که آزادی خواهان سراسر جهان در روز قدس ندای حق خواهی و حمایت از مظلومان را سر دادند، خاطرنشان کرد: سران صهیونیست ها و حامیان آنها بدانند که جهان اسلام یک صدا و همدل در راستای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین گام بر می دارد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا با جنایت هایشان امروز در نزد همه ملت های آزایخواه جهان منفور شده اند و جایگاهی ندارند، گفت: ایادی استکبار جهانی با انجام اقدامات جنایتکارانه و ظلم و ستم نسبت به مردم مظلوم به ستم گری شناخته شده اند که روز قدس فرصتی ارزنده برای شناساندن چهره واقعی این رژیم منحوس است./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات