۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۲۱۴۸۴۸
امام جمعه شهرضا:

عید فطر روز نشاط و شادابی مسلمانان جهان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به فرا رسیدن عید فطر گفت: روز عید فطر یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی و روز شادی و شادابی مسلمانان در جهان است.
حجت الاسلام يعقوبي امام جمعه شهرضا

حجت الاسلام سیف الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان گفت: مهم ترین پیام امام(ره) و انقلاب برای همه امت اسلامی وحدت و یکپارچگی است.

 

وی گفت: قرآن کریم از مردمی که در یک محل جمع هستند ولی دل های آنها با هم متحد نیست، شکایت می کند.

 

امام جمعه شهرضا در ادامه امنیت را مهم ترین دستاورد انقلاب دانست و تصریح کرد: امسال برای مردم غزه در خون و آتش گذشت و با توجه به اوضاع منطقه باید برای رهایی همه مسلمین دعا کرد و نیز قدردان نعمت امنیت داخلی باشیم.

 

حجت الاسلام یعقوبی نیروهای مسلح را از جمله مهم ترین ارکان ایجاد امنیت در جامعه برشمرد و عنوان کرد: نیروهای مسلح چشمان بیدار و حافظان امنیت کشور هستند که باید همواره قدردان زحمات آنها بود.

 

وی همچنین ضمن تقدیر از خدمات دستگاههای خدماتی شهرستان تصریح کرد: مردم نیازمند شادی و شادابی هستند و باید تلاش کنیم تا ضمن توانمند سازی مجموعه شهری، محیطی شاداب را ایجاد کنیم.

 

امام جمعه شهرضا همچنین ضمن تأکید بر ضرورت همدلی اعضاء جامعه با یکدیگر عنوان کرد: اگر در جامعه ای همکاری مطلوب و خیرخواهی افراد برای هم وجود داشته باشد، آن جامعه موفق خواهد بود.

 

حجت الاسلام یعقوبی ضمن اشاره به بخشهایی از سخنان حضرت علی(ع) اظهار کرد: امروز وحدت مهم ترین نیاز جامعه ما است و مسؤولان در صورتی در امور اجرایی موفق می شوند که مردم با آنها همراه باشند./939/ت302/ب

ارسال نظرات