۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۲۱۴۹۵۴
امام جمعه موقت سمنان:

ایستادگی و مقاومت تنها راه نابودی اسرائیل و رهایی ملت فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت سمنان گفت: دشمنی رژیم صهیونیستی و حامیانش تنها به کشتار وحشیانه مردم غزه ختم نمی‌شود آنها با اسلام دشمن اند و بی‌تردید ایستادگی و مقاومت تنها راه نابودی اسرائیل و رهایی ملت فلسطین است.
امام جمعه موقت سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال احمد پناهی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به اینکه مقاومت اسلامی در فلسطین نشان داده است که هرگز از آرمان‌های خود دست برنمی‌دارد، اظهار داشت: همه ملت‌ها و دولت‌های اسلامی باید تلاش کنند تا هر‌جه زودتر این جنایات برعلیه مردم مظلوم غزه پایان یابد.

 

وی با بیان اینکه جنایت رژیم صهیونیستی به جایی رسیده است که مدارس تحت پوشش سازمان ملل را بمباران می کنند و این فجایع صدای مردم جهان را در آورده است، تصریح کرد: امروز دیگر نمی‌توان با سنگ جلوی مزدوران رژیم صهیونیستی ایستاد و باید مبارزه تخصصی و مسلحانه را برای غلبه بر دشمن تا بن دندان مسلح آغاز کرد و پاسخ قاطعی به این همه زورگویی و تجاوز اسراییلی‌های جنایتکار داد.

 

خطیب نماز جمعه سمنان خاطر نشان کرد: سران کشور‌های اسلامی باید حمایت عملی خود را از فلسطینیان آغاز کنند زیرا رژیمی که در طول سالیان متمادی به جنایاتش ادامه داده و دست به کودک‌کشی گسترده در کشورهای اسلامی زده است، امروز باید بفهمد که قدرت مسلمانان تا چه اندازه است، این مزدوران تنها زبان زور را می‌فهمند و از این رو، باید با آنها با قاطعیت بیشتری برخورد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهی با اشاره به اینکه، جنایات رژیم صهیونیستی آنچنان فجیع و غیر انسانی است که هر انسان بیداری را با ماهیت این رژیم آشنا می‌کند افزود: رژیم صهیونیستی می‌خواهد غزه را به سرزمینی سوخته بدل کند و از آن برای ادامه اشغالگری خود بهره‌ببرد.

 

وی جنایات اسرائیل در غزه را زخم بزرگی بر پیکر اسلام و امت اسلامی دانست و گفت: دولت‌های به اصطلاح اسلامی که امروز در مقابل انواع جنایات اسرائیل در سرزمین فلسطین سکوت کرده‌اند بدانند این رژیم غاصب تنها به غزه و فلسطین بسنده نخواهد کرد و اگر به حیات جعلی خود ادامه دهد آنها نیز از ظلم و تجاوزاتش در امان نخواهند بود.

 

گفتنی است مردم ولایتمدار سمنان امروز پس از اتمام نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی باشکوه از مصلی نماز جمعه تا سالن شهدای کارگر این شهر، باردیگر جنایات غیر انسانی رژیم منحوس اسرائیل را محکوم و با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، نابود باد اسرائیل کودک کش و غزه فلطین حمایتت می‌کنیم همراهی خود با مردم مسلمان و مظلوم نوار غزه را اعلام کردند. /977/203/ع

ارسال نظرات