۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۲۱۵۶۴۳
در اهواز؛

آیین گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین گرامیداشت روز خبرنگار، در گیت بوستان گلستان اهواز برگزار شد.
روز خبرنگار

به گزار خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین گرامیداشت روز خبرنگار، شامگاه پنج شنبه، 16 مرداد ماه در گیت بوستان گلستان اهواز با حضور خبرنگاران، مدیران خبرگزاری ها و مطبوعات استان خوزستان برگزار شد.

در این مراسم عبدالحسین مقتدایی، استاندار خوزستان با تأکید بر تأثیر بسیار قلم و گفتار خبرنگار در جامعه اظهار داشت: رعایت انصاف در امر خبرنگاری بسیار مهم است و یک خبرنگار باید در جهت رفع مشکلات جامعه تلاش کند.

وی با بیان این که نحوه بیان خبر بسیار امر مهمی است، گفت: اخباری که التهاب با خود به همراه دارند سبب تنش در جامعه می شوند.

مقتدایی با اشاره به اهمیت نقد و تأثیر آن در پیشرفت جامعه اظهار داشت: خانه مطبوعات و اهالی رسانه استان باید به استعدادهای درونی خوزستان توجه کنند.

در بخش دیگری از این مراسم، همایون قنواتی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز در سخنانی با اشاره به وقوع جنایت های بسیار در غزه اظهار داشت: رسانه های استکباری در قبال این جنایت عظیم بر خلاف مسیر حرفه ای خبرنگاری عمل کردند.

قنواتی با بیان این که توسعه با همدلی صورت می گیرد، اظهار داشت: مطبوعات و رسانه ها باید بیش از پیش به مقوله فرهنگ و هنر بومی استان توجه کنند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قلم یک خبرنگار را عاملی مؤثر در پیشرفت استان دانست و گفت: نقدهای یک طرفه اثرات خوبی را به همراه ندارد.

بنابر این گزارش، آیین گرامیداشت روز خبرنگار که به نوعی گردهمایی خبرنگاران پس از یک سال تلاش و فعالیت بود، رضایت اصحاب رسانه و مطبوعات را به همراه نداشت به گونه ای که تعدادی از مدیران رسانه ها در میانه مراسم به اعتراض نسبت به شیوه اجرای مراسم پرداختند./9464/پ203/ب

ارسال نظرات