۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۲۱۶۰۱۳
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی زهک:

بصیرت‌افزایی خانواده‌ها سدی در برابر هجمه‌های فرهنگی غرب است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی زهک، گفت: مسئولان فرهنگی و دینی باید تلاش کنند تا با روشنگری و بیان حقایق و بصیرت‌افزایی خانواده‌ها سدی مستحکم در برابر هجمه فرهنگی غرب ایجاد کنند.
حجت‌الاسلام علي خيور ، سرپرست اداره تبليغات اسلامي زهک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زهک، حجت‌الاسلام علی خیور در نشست بررسی تهدیدها و آسیب‌های ماهواره که امروز، 19مردادماه، در زهک برگزار شد، گفت: استکبار جهانی با استفاده از امکانات گسترده رسانه‌ای که در اختیار دارد با دامن زدن به اختلافات شیعه و سنی و دروغ و شبهه‌افکنی بین جوانان، در جهت تضعیف نظام اسلامی تلاش می‏‌کند.
 
وی ادامه داد: استکبار از اتحاد امت اسلامی می‌هراسد و به هر طریقی سعی می‌کنند تا وحدت اسلامی ما را بر هم بزنند و از این راه به اهداف خود در نابود کردن اسلام راحت‌تر برسند.
 
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی زهک بیان کرد: برای مقابله با اهداف دشمنان در این برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی باید با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و به‌‌ویژه فعالان عرصه فرهنگی و تربیتی اقدام عملی صورت گیرد.
 
وی افزود: برای انجام این وظایف خطیر باید از تمامی دلسوزان و متولّیان اجرایی وفرهنگی بهره گرفت و با انجام برنامه‌های مناسب فرهنگی و به‌‌ویژه اطلاع‌رسانی دقیق،خانواده‌ها را نسبت به نقشه‌های فرهنگی مخرب دشمنان آگاه کرد.
 
حجت‌الاسلام خیور عنوان کرد: مسؤولان فرهنگی و دینی باید تلاش کنند تا با روشنگری و بیان حقایق توطئه‌‏های دشمنان در جامعه و بصیرت‌افزایی خانواده‌ها سدی مستحکم در برابر هجمه فرهنگی غرب ایجاد کنند.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن برای تمامی اقشار برنامه‌ریزی کرده، یادآور شد: باید مراقب باشیم که دشمن در کمین است و یک لحظه غفلت ما سبب تسلط دشمن بر ما می‌شود، بنابراین به‌هوش باشید و مراقب خود و فرزندانتان باشید./1311پ202/ب4
ارسال نظرات