۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۱۶۰۷۱
با سخنرانی امام جمعه اصفهان؛

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با حضور آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان و مسؤولان حوزه علمیه و مسؤولان استانی برگزار شد.
توديع و معارفه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مراسم تودیع حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین بهشتی‌نژاد، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان اصفهان و معرفی حجت‌الاسلام سیدمحمود فقیهی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی این استان سه‌شنبه صبح در سالن همایش‌های صدا و سیما با حضور آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان و مسؤولان حوزه علمیه و مسؤولان استانی برگزار شد.
 
یکی از سخنرانان این مراسم آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان بود که با اشاره به تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی‌نژاد افزود: باید در این مراسم هم تبریک و هم تسلیت گفت، تسلیت به دلیل خداحافظی حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی‌نژاد از مسؤولیت خود و تبریک به دلیل حضور حجت‌الاسلام فقیهی در این سمت است.
 
امام جمعه اصفهان ابراز کرد: یکی از کارهای خوب حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی‌نژاد، اتحاد و انسجام در میان هیئات مذهبی و تطهیر این هیأت‌ها از افراد با شرایط نامناسب است و این امر نیازمند رفاقت، متانت و همراهی وی بود.
 
در این مراسم حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی با اشاره به هدف تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حجت‌الاسلام فقیهی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی باید با خبرویت و حرکتی عالمانه راه گذشته را ادامه دهد، با پرهیز از موازی‌کاری و دقت در هم‌افزایی مسیر سازمان را به درستی طی کنند و مسؤولان بالاتر و خود بنده نیز همه زیرساخت‌ها را فراهم می‌کنیم.
 
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور خاطرنشان کرد: از نظر بودجه محدودیت‌هایی وجود دارد، اما از نظر کمک‌های مردمی بسیار پیش‌رفته‌ایم و مردم در این زمینه بسیار پیش قدم شده‌اند، سازمان در عرصه‌های فرهنگی سنتی و مدرن اقدامات در خور شأن انجام داده است.
 
همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی‌نژاد در این مراسم گفت: بازنشستگی در کار روحانیت نیست و تا آخرین لحظه کسی که سنگردار تبلیغ است باید به وی خدمت کرد و به عنوان گریز از مسؤولیت از کسی درخواست انفصال نکردم اما به دلیل شرایط جسمی و روحی و اشتغال علمی در حوزه به کار دیگری می‌پردازم.
 
وی با بیان این‌که سازمان تبلیغات اسلامی به دست امام خمینی(ره) غرس شد و در ادوار مختلف رو به بالندگی نهاد، ابراز کرد: تیم‌های دقیقی در بخش قرآنی و اعزام در این سازمان تشکیل شد و به دلیل ارتباط بسیار با مسائل دینی من این مسؤولیت را قبول کردم.


در پایان این مراسم از زحمات 21 ساله حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین بهشتی‌نژاد، با حضور آیت‌الله طباطبایی‌نژاد و حجت‌الاسلام خاموشی و استاندار اصفهان تقدیر شد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین بهشتی‌نژاد، فرزند آیت‌الله سیدمصطفی بهشتی‌نژاد و برادر شهیدان حجج اسلام سیدحسن و سیدمهدی بهشتی‌نژاد زاده‌ی 1322 شمسی است، وی در سال 1346 مشغول تحصیلات حوزوی شد.
 
تدریس در مراکز تربیت معلم در اصفهان، فعالیت‌های اجرایی و فرهنگی همچون تدریس در حوزه و دانشگاه، چهل سال فعالیت تبلیغی، مسؤول آموزش سپاه منطقه 2 اصفهان، مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان از این دست فعالیت‌ها به شمار می‌رود./914/پ202/ب4
ارسال نظرات