۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۲۱۶۳۴۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

تقویت جبهه مقاومت از مهم ترین رسالت‌های رسانه‌ داخلی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که در حال حاضر اهداف جبهه مقاومت در جهان نیازمند معرفی است، گفت: بصیرت افزایی مهم ترین نتیجه تقویت رسانه ای جبهه مقاومت است.
حجت الاسلام کاظم لطفيان، مدير کل تبليغات اسلامي خراسان جنوبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز در بازدید از دفاتر خبرگزاری و مطبوعات در خراسان جنوبی با بیان این که در حال حاضر مهم ترین رسالت رسانه ها تقویت جبهه مقاومت و معرفی اهداف و مظلومیت و حقیقت طلبی رزمندگان این جبهه است، افزود: رسانه‌های دلسوز داخلی باید در راستای تقویت مقاومت اسلامی گام‌های محکمی بردارند.

 

وی با بیان این که رسانه‌های جمعی از نظر استراتژیکی یکی از مهم‌ترین ابزارها برای حفظ هویت و اقتدار ملی بوده و تضمین‌کننده منافع ملی در سطح جهان هستند، گفت: امروزه یکی از مهم ترین استراتژی های انقلاب اسلامی ایران در عرصه جهانی حمایت از جبهه مقاومت و ملت های مظلوم است به همین دلیل رسانه های داخل و خارج از کشور که وابسته به انقلاب بوده و هدف آنها حمایت از انسانیت و حقوق بشر است باید حمایت از مقاومت را در اولویت های خبری خود قرار دهند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این که متاسفانه امروز رسانه های خارجی و رسانه های مشهور دنیا به ابزاری در دست یهود صهیونیست تبدیل شده اند، افزود: متاسفانه امروزه خبرنگاران و رسانه های غربی از رسالت واقعی خود فاصله گرفته و به جای خدمت رسانی به بشریت به ابزاری ضد بشری برای نقشه های شوم استکبار تبدیل شده اند و مخاطبان آنها به مرور زمان متوجه پنهان کاری و سو استفاده این رسانه ها از جایگاه خود خواهند شد.

 

حجت الاسلام لطفیان با بیان این که امروز حقانیت ملت فلسطین به جهانیان اثبات شده است، افزود: غرب با استفاده از رسانه هایی که در اختیار دارد جنایات اسرائیل را در غزه مشروع جلوه داده و فعالیت های مقاومت را عامل جنگ در غزه عنوان می کند در حالی که نیروهای مقاومت در غزه تنها مشغول دفاع از جان، مال و ناموس خود هستند.

 

وی با بیان این که رسانه ها نقش مهمی در جهت دهی به افکار عمومی، پایبندی به اعتقادات و توزیع قدرت در داخل کشورها و درسطح منطقه دارند، گفت: با توجه به شرایط تهدیدآمیز موجود که به وسیله رسانه‌های خارجی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است نظام های رسانه‌ای در کشور باید ضمن آگاه‌سازی و فضاسازی در داخل به بسیج امکانات موجود برای روشنگری و افزایش بصیرت دهی به مردم بپردازند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که تقویت  فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در میان نسل جوان از مهم ترین کارکردهای رسانه اسلامی است، گفت: رسانه ها باید جوانان را با حقیقت اسلام ناب محمدی آشنا کرده و در راه مقابله با تهاجم فرهنگی عملکرد مناسب تری داشته باشند.

 

حجت الاسلام لطفیان اطلاع رسانی را یکی از ابزارهای مهم تحقق سبک زندگی دینی در جامعه عنوان کرد و گفت: زمانی که رسانه اصول سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج کنند مخاطبان آنها به صورت آگاهانه و هوشیارانه در این مسیر حرکت خواهند کرد.

 

وی ضمن تقدیر از عملکرد رسانه ها در خراسان جنوبی یادآور شد: رسانه ها در حال حاضر یکی از ابزارهای مهم برای توسعه داخلی و خارجی کشور هستند و باید از این توانایی خود به خوبی استفاده کنند./968/پ202/ب4

ارسال نظرات