۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۲۱۶۴۶۰
امام جمعه اراک:

مدیریت جهادی از ملزومات اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی،‌ گفت: استقرار و حاکمیت مدیریت جهادی در تمامی ابعاد و بخش های جامعه از ملزومات حیاتی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام و المسلمين دري نجف آبادي

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک  در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک گفت: کشور ایران  به برکت و مجاهدت خون شهیدان و تلاش خدمتگزاران امروز در شرایط مناسبی از عزتمندی و اقتدار است و به طور قطع درک فرمایشات رهبر معظم انقلاب و عمل به رهنمون های سازنده در حوزه اقتصاد مقاومتی شتاب پیشرفت کشور را دو چندان می کند.

 

آیت الله نجف آبادی ادامه داد: استقرار و حاکمیت مدیریت جهادی در تمامی ابعاد و بخش های جامعه از ملزومات حیاتی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

 

وی افزود:  مدیریت جهادی رونق اقتصادی را به همراه دارد و افزایش سرانه تولید و تقویت بسترهای اشتغال و سرمایه گذاری در این مسیر کار ساز است.

 

امام جمعه اراک در بخشی دیگری از سخنان خود اظهار کرد: تدبیر و برنامه ریزی کلید برون رفت کشور از چالش­های مختلف اجتماعی، اقتصادی است و نیز است که این مسایل به دور از شعار زدگی در بدنه کشور عملیاتی شود.

 

آیت الله دری نجف آبادی افزود: دولت برای شتاب در رونق اقتصادی و افزایش شاخص های معیشتی مردم ، بسته اقتصادی خروج از رکود را معرفی کرده که در قالب لایحه به مجلس تقدیم شده و همه باید بکوشیم با تدبیل شدن آن به قانون با سرپنجه تدبیر وبرنامه ریزی منسجم اهداف آن را تحقق بخشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: وزرات خارجه پیشانی جمهوری اسلامی در عرصه خارجی و بین المللی است و تلاشگران این عرصه سربازان جبهه دیپلماسی محسوب می شوند.

 

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای نیز باید با درایت و بصیرت توام با تیزهوشی از کیان و اقتدار و حقوق به حق ملت ایران دفاع کنند.

 

امام جمعه اراک در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به جنایات اسراییل بیان کرد: اسراییل با حمایت آمریکا در اوج وحشی گری ، نزدیک به دو هزار نفر از زنان و کودکان غزه را به خاک و خون کشیده است و وظیفه هر انسان آزاده ای است که در برابر این اعمال شنیع ساکت نماند.

 

پاسداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، توجه به مسجد به عنوان پایگاه وحدت مسلمانان، 28 مردادماه روز کودتای آمریکا در برکناری دولت مصدق و انجام عزاداری و سوگواری به مناسبت 25 شوال از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه این هفته اراک بود.

 

نمازگزارن اراکی بعد از استماع سخنان امام جمعه اراک و پایان نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی ضمن اعلام خشم انزجار خود از آمریکا واسراییل ، جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرده و مراتب حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه ابراز کردند./998/د101/ب4

ارسال نظرات