۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۱۶۹۵۰

8 شهریور؛ آغاز مصاحبه داوطلبان ورود به سطح 4 حوزه‌ علمیه خواهران

خبرگزاری رسا ـ مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: مصاحبه داوطلبان ورود به نخستین دوره سطح چهار (دکتری) حوزه‌های علمیه خواهران هشتم شهریور آغاز می‌شود.
 طلاب حوزه علميه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام محمد احمدی با بیان اینکه مصاحبه تمام داوطلبان راه‌یافته به این مرحله در شهر قم انجام می‌گیرد، اظهار داشت: نتایج آزمون کتبی داوطلبان ورود به مقطع سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران، پیش از این از طریق پایگاه paziresh.whc.ir اعلام شده است.


وی منابع مصاحبه را همان منابع تعیین شده برای آزمون ذکر کرد و ادامه داد: مصاحبه مقطع سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران، مصاحبه‌ای علمی است.


مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: نخستین دوره مقطع سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران در پنج واحد حوزوی در سه شهر تهران، قم و اصفهان و در رشته‌ فقه و اصول با گرایش فقه خانواده و رشته تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی اجرا خواهد شد.


حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه زمان تحصیل در این مقطع حداقل هشت و حداکثر 12 نیمسال تعیین شده است، تصریح کرد: دروس پایه و تخصصی به ارزش 60 واحد و رساله علمی به ارزش 20 واحد، عناوین کلی درسی مقطع سطح چهار را تشکیل می‌دهند./978/د101/س

ارسال نظرات