۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۱۷۳۵۸

عزاداری علما و روحانیان ساری در روز شهادت امام جعفر صادق

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم پیاده روی و عزاداری علما و روحانیان مرکز استان برگزار شد.
دسته روي علما و روحانيان ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری،  همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم پیاده روی و عزاداری علما و روحانیان مرکز استان برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، هیأت عزاداری علما و روحانیان ساری، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با پای برهنه در خیابان های مرکز استان در سوگ رییس مذهب شیعه نشستند.

 

این گزارش می افزاید، هیأت عزاداری علما و روحانیت شهرستان ساری با طی مسیر بیت آیت الله نظری تا خیابان جمهوری اسلامی در سوگ شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

 

به گزارش رسا، هیأت عزاداری روحانیت مرکز استان در ادامه با حضور در بیت آیت الله صدوقی، تولیت حوزه علمیه امامیه ساری به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

 

بر اساس این گزارش، پیاده روی و عزاداری علما و روحانیان مرکز استان در سالروز شهادت امام صادق(ع) همواره با استقبال و همراهی گسترده مردم مرکز استان روبرو بوده است و مردم عزادار شهر ساری نیز  به همراه هیأت دسته روی علما در سوگ شهادت رییس مذهب تشیع به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

 

همچنین همزمان در ایام شهادت جانسوز و جهانسوز ناشر حقایق، رییس مذهب شیعه حضرت امام حعفر صادق(ع) مراسم تعظیم شعائر و روضه خوانی طی سنوات گذشته در بیت آیت الله نظری خادم الشریعه برگزار شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات