۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۲۱۸۱۷۶
مسؤول تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد اردبیل:

همراهی و پشتیبانی ملت از دولت از عوامل ثبات و اقتدار دولت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد، انتقال شخصیت والامقام شهدای دولت، رجایی و باهنر را در بین مردم، از اهداف مهم هفته دولت دانست و گفت: همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از دولت از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است.
هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسن باقری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در شهرستان پارس آباد، صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان، با گرامیداشت هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر با ایمان و اعتقاد کامل در راه خدمت به مردم و برای رضای خدا به شهادت رسیدند، این شهدا با تعهد و تدین خودشان به گونه ای زندگی کردند که نام آنان در تاریخ برای همیشه ماندگار خواهد بود.

 

وی افزود: یکی از اهداف مهم هفته دولت، انتقال شخصیت شهدای والا مقام رجایی و باهنر به نسل جوان و گسترش مدیریت آنان در بین مدیران است.

 

حجت‌الاسلام باقری افزود: هفته دولت یاد آور ایثار، از خود گذشتگی و تجلی روزهای پر شور خدمت گزاری شهیدان رجایی و باهنر به ملت بزرگ ایران اسلامی است.

 

مسؤول تبلیغات اسلامی پارس آباد با تجلیل از همه شهدای اسلام و به خصوص شهدای دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر نه تنها برای دولت مردان بلکه برای همه ملت الگو و اسوه هستند.

 

حجت‌الاسلام باقری، همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از دولت را از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن دانست وافزود: این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمت گزار باشد، پایدار خواهد بود.

 

مسؤول تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به کلام نورانی امام راحل(ره)، اظهار کرد: امام خمینى (ره) دورى مسؤولان ایران اسلامى از رفاه و تجملات و ثروث ها را لطف الهى دانسته و مى فرمایند: اگر یک حکومتى، ارزشهایش ارزش هاى انسانى، اخلاقى و اسلامى باشد و بخواهد خدمت کند و خود را خدمت گزار بداند، قهرا ملت با اوست و قهرا یک قدرت خارجى نمی تواند او را تحت تاثیر قرار دهد./937/پ202/ب

ارسال نظرات