۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۱۹۳۷۱
استاد حوزه علمیه آمل:

فرهنگ مقاومت عامل اقتدار و عزت بین المللی ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که ایمان، بصیرت و تقوا سبب می شود تا انسان در محضر خداوند متعال باشد، گفت: غزه یک نواره ای بیش تر نبوده و مسیر باریکی است ولی استقامت و مقاومت این مردم برای همیشه در تاریخ ثبت شده و در جان ها و دل ها قرار گرفته است.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه آمل امروز در جمع فعالان فرهنگی شهر دابودشت با بیان این که پیروزی در غزه نشان داده است که وعده الهی چقدر زود محقق می شود، گفت: همان طوری که در قرآن کریم بیان شده است وعده نصرت الهی نزدیک است.


وی با اشاره به این که نزدیکی وعده نصرت الهی را ما در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ثابت کردیم، بیان داشت: در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی توانستیم با اقتدار در برابر دشمنان قرار بگیریم  و در مورد تحریم ها نیز دشمنان نتوانستند کاری از پیش ببرند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که بصیرت و ایمان مردم غزه سبب پیروزی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی بوده است، افزود: این قدرت بصیرت بود تا سبب شد رژیم غاصب صهیونیستی در برابر این مردم زانو بزند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که ایمان، بصیرت و تقوا سبب می شود تا انسان محضر خداوند متعال باشد، ادامه داد: غزه یک نواره ای بیش تر نبوده و مسیر باریکی است، اما استقامت و مقاومت این مردم برای همیشه در تاریخ ثبت شده و در جان ها و دل ها قرار گرفته  است.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که ترویج فرهنگ مقاومت سبب اقتدار و بالندگی می شود، ادامه داد: مصاحبه های مادران شهید که فرزند شهیدش را در کفن دیده چقدر آگاهانه بیان می کردند که ما برای مقاومت ایستاده ایم که امروز به لطف خداوند متعال وعده الهی به تحقق پیوسته است.

 

وی با بیان این که هر کسی که خود را در مسیر تقوا قرار دهد پیروز است، گفت: تقوامحوری مسیر زندگی انسان را در خط تعالی و تکامل قرار می دهد که باید در تلاش باشیم تا زندگی خود را با تقوا به مسیری ارزنده رهنمون کنیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که همگرایی و انسجام اسلامی مانع تحقق اهداف و نقشه های شوم ایادی استکبار جهانی است، گفت: باید با وحدت و همگرایی ارزنده در برابر ایادی استکباری ایستاده و نگذاریم تا آنان بخواهند با ایجاد کارشکنی به اهداف خود در منطقه برسند.

 

استاد حوزه علمیه آمل تصریح کرد: امروز باید در همه کشورهای اسلامی چه در عراق، سوریه و فلسطین هم وحدت باشد و همه کشورهای اسلامی تلاش کنیم تا با وحدت و همگرایی در راستای تعالیم والای دینی و مقابله با نقشه های شوم دشمنان گام برداریم.

 

حجت الاسلام تقی زاده افزود: افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این راستا بوده که در مسیر حمایت از مظلومان و ستمدیدگان گام بر می دارد و در برابر جنایت های ایادی استکباری سکوت نمی کند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که اعتمادی به دولت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی وجود ندارد، گفت:با همه دولت ها و ملت ها می شود ارتباط برقرار کرد به جز این دو دولت که در راستای اهداف و منافع شوم خود و سلطه گری در جهان حرکت می کنند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به دیدار هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان داشت: دولتمردان باید تلاش کنند تا با بهره گیری از رهنمودها و تدابیر ارزنده مقام معظم رهبری به ادامه مسیر خدمت رسانی به مردم بپردازند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات