۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۲۲۰۲۱۹

پیام رییس جامعةالمصطفی به شکرانه سلامت رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ رییس جامعةالمصطفی العالمیه، به شکرانه سلامت مقام معظم رهبری، پیامی صادر کرد.
مقام معظم رهبري حجت‌الاسلام والمسلمين اعرافي، رييس جامعةالمصطفي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی، رییس جامعةالمصطفی العالمیه به شکرانه سلامت مقام معظم رهبری، پیامی صادر کرد.

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَ إِذَا مَرِضتُ فَهُوَ یَشفِینِ (شعراء آیه 80)

 

سپاس و ستایش خداوند قادر متعال را که پیوسته امت خداجوی و بندگان مخلص خود را مشمول الطاف بیکران خود قرار می دهد و سرور و شادی را به دل های مؤمنان باز می‌گرداند و اندوه و ترس را می‌زداید.

 

بی گمان دریافت خبر مسرت‌بخش عمل جراحی موفقیت‌آمیز در رفع کسالت امام امت و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(ادام الله ظله علی رؤوس المسلمین) سبب ایجاد موجی از شعف و شادی در امت اسلام به ویژه عاشقان و محبان ایشان در حوزه‌های علمیه و جامعةالمصطفی العالمیة شد.

 

هرچند که این عمل به تعبیر مقام عظمای ولایت، عملی عادی و معمولی بود، ولی دلنگرانی‌هایی را در مؤمنان و ولایت‌مداران موجب شد. هنگامی که خبر عمل جراحی از زبان آن عزیز گران‌مایه به گوش و سمع مردم رسید، امت دست به دعا و نیایش برداشتند و از خداوند طول عمر و سلامتی آن عزیز را خواستار شدند.

 

امام امت با توجه به دلنگرانی‌های عاشقان خود در آستانه عزیمت به بیمارستان برای انجام عمل جراحی فرمودند: من یک عمل جراحی دارم و اکنون عازم بیمارستان هستم. البته جای نگرانی نیست. این به معنای آن نیست که مردم دعا نکنند، لیکن ان شاء‌الله جای نگرانی نیست و یک عمل خیلی معمولی و عادی است.

 

الحمدلله رب العالمین، پس از ساعاتی، انجام موفقیت آمیز عمل معظم له، موجب مسرت و شادی در امت اسلام و مؤمنان شد و مردم به شکرانه استجابت دعایشان در بازگشت سلامت کامل رهبر و مقتدای مسلمین جهان سر به سجده شکر نهاده و به حمد و ثنای خالق یکتا و یگانه پرداختند و بر بازگشت سلامت وجود نازنین و نعمت عظمای ولایت اشک شوق ریختند.

 

نمایندگی‌های المصطفی در سرتاسر جهان امروز به شکرانه سلامت دست سپاس و ستایش به درگاه خداوند شافی بلند می‌کنند و خداوند را به سبب سلامت مقتدای امت شکر و سپاس می‌گویند.

 

جامعة المصطفی خداوند را بر منتّی که بر امت نهاده و دشمنان اسلام و امت را نومید و امیدهایشان را به یأس تبدیل کرده، شکر می گوید و از خداوند منان خواهان بقای سلامت و دوام طول عمر مبارک و میمون آن گرانمایه است.

 

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد                        وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست                به هیچ عارضه، شخص تو دردمند مباد

 

والسلام علیکم و رحمة الله، علیرضا اعرافی، شهریور 93.

/907/د101/ج

ارسال نظرات