۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۲۲۰۳۴۷
حجت الاسلام ناطق نوری:

تمامی توطئه های منطقه با هدف برهم زدن آرامش ایران طراحی شده است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هدف اصلی تمامی توطنه های طراحی شده از سوی استکبار در منطقه را برهم زدن آرامش جمهوری اسلامی ایران دانست.
حجت‌الاسلام علي اکبر ناطق نوري، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در جلسه شورای اداری استانداری اصفهان با اشاره به شرایط منطقه آشوب و توطئه‌هایی که پشت سر هم می‌آید گفت: هدف تمام این توطئه‌ها برهم زدن آرامش ایران است.

 

 وی با بیان این که حرکاتی که در منطقه ایجاد شده برخاسته از موجی است که امام(ره) ایجاد کرده  ابراز داشت: صدور انقلاب سبب به وحشت انداختن صهیونیست‌ها شده و  تحلیل های غلط آنها باعث شده که امروز دامن خودشان گرفته شود.

 

حجت الاسلام ناطق‌نوری با بیان این که دشمن، تلاشهای ضد استکباری شیعه دیده و می‌داند اگر شیعیان رهبری این گروهها را به دست آورد جوانان کشورهای دیگر به ایران گرایش پیدا می‌کنند، ابراز داشت: راه اندازی گروه های اسلام نما مثل طالبان و القاعده و سرانجام داعش برای به حاشیه راندن شیعه و جایگزین کردن آن بوده است.

 

رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری تقلای آمریکایی‌ها که می خواستند با ایجاد گروه داعش جریانی علیه تشیع راه بیندازند را یک کوشش بیهوده قلمداد کرد و گفت: امروز همین جریان بلای جان خود آنها شده و حتی جریان تندرو آمریکایی نیز به داعش پیوستند و این گروه برای عربستان و کشورهای اروپایی نیز مصیبت شده و اکنون آمریکا به اینجا رسیده که برای حل مسئله داعش باید متوسل به ایران شود.

 

وی با اشاره به این که اکنون مسأله غزه و سوریه خط مقدم ماست و هدف دشمن رسدن به منطقه خاورمیانه است تصریح کرد: صهیونیست‌ها می‌خواهند نیل تا فرات را به دست آورند چرا که مسیحیت و صهیونیست آن چه را که ما برای حضرت مهدی قائل هستیم برای حضرت عیسی قائل هستند و آنها قائل به این هستند که باید دنیا را بگیریم.

 

حجت الاسلام ناطق نوری با تأکید بر این که در بین این آتش منطقه‌ای تنها کشوری که در امنیت زندگی می‌کند ایران است، اظهار کرد: امنیت ایران مدیون فداکاری مردم ما در جنگ و تجربه‌ای که در 8 سال دفاع مقدس کسب کرده است و دنیا دیده مردم ایران پای وطن و اعتقادشان هستند بنابراین تکفیری‌ها جرأت حمله به ایران را نمی‌دهند.

 

رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با توجه به این که داعش تا اربیل آمده اما نیروهای مردمی عراق توانسته داعش را در بخش‌هایی به عقب برانند، ابراز داشت: اینها همه مرهون مدیریت ایران است.

 

وی در ادامه با بیان این که خشکسالی مسأله کل کشور است، گفت: مشکل اصفهان در این زمینه مضاعف بوده و در این چند سال بحث خشکی زاینده‌رود و توزیع آب از سرچشمه‌ها و مسائل دیگر مطرح بوده است.

 

حجت الاسلام ناطق نوری در پایان با بیان این که تراکم جمعیت مسؤولان کشور در عیادت از رهبر انقلاب نشان از سلامتی ایشان دارد، گفت: من 2 روز قبل خدمت ایشان رسیدم و به ایشان گفتم «چهره شما را از تلویزیون سرحال دیدم و به خدمت شما که رسیدم متوجه شدم از آن چه در تلویزیون دیدم شادابتر هستید» و بحمدالله عمل ایشان موفقیت‌آمیز بوده و حال ایشان خوب است./939/پ202/ج

ارسال نظرات