۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۲۰۳۶۸

حضور طلاب خواهر جامعه المصطفی در بقاع متبرکه مازندران

خبرگزاری رسا ـ تعدادی از طلاب خواهر جامعه المصطفی(ص) قم با حضور در مازندران از امامزادگان و بقاع متبرکه استان بازدید کردند.
 طلاب خواهر جامعه المصطفي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، امروز گروهی 35 نفر از طلاب خواهر جامعه المصطفی(ص) قم با حضور در آستانه مقدسه امامزاده عباس(ع) ساری، ضمن زیارت این امامزاده از بخش های فرهنگی آستانه بازدید کردند.

 

میر حسین عبدی، مدیر فرهنگی مؤوسسه آموزش عالی بنت الهدی جامعه المصطفه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری گفت: این خواهران از کشورهای مختلف بوده که به تازگی به مذهب شیعه اثنی عشری مشرف شدند.

 

وی به حضور طلاب خواهر جامعه المصطفی قم در مازندران اشاره کرد و افزود: این اردو با هدف بازدید از اماکن متبرکه و همچنین بهره گیری از طبیعت مازندران برگزار شده است.

 

وی به آمار بالای امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران در کشور اشاره کرد و گفت: هرکجا امامزاده ای در سرزمین ما وجود دارد در آن مکان شیعیان بیشتری هستند و این از برکات وجودی امامزادگان است.

 

عبدی با بیان این که امامزادگان واسطه بین ما و خدا هستند، گفت: امامزادگان کانون نور، معنویت، صلح و آشتی هستند و حضور این بزرگواران در هر منطقه عامل پیشرفت و تعالی است.

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در حاشیه حضور طلاب خواهر جامعه المصطفی در مازندران، طلبه ای از کشور هندوستان گفت: من از این که در کشور ایران زندگی می کنم احساس آرامش دارم و فضای امامزادگان را بسیار معنوی یافتم.

 

طلبه ای دیگر از کشور میانمار نیز افزود: ایران در حقیقت رهبر و الگوی تمام کشورهای بیدار جهان اسلام است.

 

طلبه ای دیگر از کشور اندونزی گفت: من احساسی که در امامزادگان مازندران پیدا کردم همانند احساس معنوی در کنار حرم مطهر حضرت معصومه(س) بوده و انسان در جوار ضریح ائمه اطهار(ع) و امامزادگان احساس سبکی و آرامش درونی می کند و این برای من لذت بخش است./950/ پ203/ب1

ارسال نظرات