۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۲۲۰۷۵۳
امروز؛

آغاز سال تحصیلی خواهران طلبه در امامزاده نرمی

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده نرمی از شروع سال تحصیلی خواهران طلاب در این امامزاده با سخنرانی آیت الله ناصری، استاد اخلاق حوزه علمیه خبر داد.
امامزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی نریمانی مدیر مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده نرمی امروز گفت: خواهران طلبه در اولین روز از سال تحصیلی خود به زیارت آستان مقدس امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر(ع) خواهند آمد.

 

وی تصریح کرد: 500 نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران شهرستانهای برخوار، شاهین‌شهر و میمه و ملک‌شهر در اولین روز از سال تحصیلی به پابوس حضرت آمده تا در پناه خداوند و توسل به ایشان در این راه گام بردارند.

 

مدیر مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده نرمی گفت: خواهران طلاب امروز، 23 شهریورماه از ساعت 9 الی 11 به همراه آیت‌الله ناصری در این مکان مقدس حضور خواهند داشت.

 

وی عنوان کرد: قرائت زیارت خاصه حضرت، معرفی و بیان زندگی‌نامه این امامزاده عظیم الشأن و نیز سخنرانی آیت‌الله ناصری از جمله ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام نریمانی گفت: اجرای این طرح در شهرستان دولت‌آباد و برخوار آیینی دیرینه است چرا که آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه سال تحصیلی خود را با حضور در آستان مقدس آغاز می‌نمایند تا برکات خاصه خدا و آن حضرت نصیب محصلین گردد./939/د101/ب

ارسال نظرات