۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۲۱۵۲۸
آیت الله نمازی:

ماهیت شیطانی رابطه آمریکا و داعش در تحولات اخیر بر ملا شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان، گفت: ابوبکر بغدادی که خود را خلیفه خوانده مسلمانان می داند دست پرورده سازمان سیاه آمریکا و موساد اسرائیل است و همه چیز داعش از آمریکا و اسرائیل است.
آيت الله عبدالنبي نمازي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان، گفت: کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی، امارات و ... و ترکیه که با بودجه ها، امکانات، تجهیزات و حمایت های خود داعش را بوجود آوردند امروز که در بن بست داعش قرار ‌گرفته اند از رهبران کشورهای دیگر برای تصمیم گیری و حمله به داعش دعوت کرده اند.
 
 
وی اعلام تروریست خوب و تروریست بد از سوی اوباما رییس جمهوری آمریکا را یک رسوایی دیگر برای آمریکا در حمایت از تروریست دانست و گفت: تروریست های آدم کش و جانی و جنایتکار چگونه می توانند هم تروریست خوب و هم تروریست بد باشند.
 
 
آیت الله نمازی بیان کرد:‌آمریکا و کشورهای حمایت کننده از داعش که خود تولید کننده داعش هستند امروز درمانده و در بن بست داعش گرفتار شده اند و به دنبال پوششی برای این رسوایی خود هستند.
 
 
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اوباما تروریست های سوریه را به دلیل مبارزه با مقاومت، تروریست خوب قلمداد کرده است و تروریست های عراق را بد می دانند و با حمله هوایی به داعش در عراق به بهانه دفاع از ملت عراق به دنبال تثبیت خود و حضور مجدد خود در عراق هستند.    
 
 
وی در ادامه تبلیغات آمریکا مبنی بر عدم دعوت از ایران برای مبارزه با داعش را رسوایی دیگر برای آمریکا و دولت اوباما دانست و گفت: پاسخ کوبنده رهبر معظم انقلاب به آمریکا مبنی بر رد کردن دعوت آمریکا برای مبارزه داعش شکست دیگری در پرونده آمریکا است.  
 
 
آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به اعتراف نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر رابطه اسرائیل و داعش و درمان مجروحان داعش در بیمارستان های اسرائیل گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا در مصاحبه خود گفته ما با داعش مسأله و مشکلی نداریم و مجروحان داعشی در بیمارستان اسرائیل درمان می شوند.  
 
 
به گفته وی، پیشنهاد سران کشورهای عربی به اسرائیل برای حمله اسرائیل به حزب الله لبنان و نپذیرفتن پیشنهاد سران کشورهای عربی از سوی اسرائیل را رسوایی دیگر برای سران کشورهای عربی دانست.
 
 
سرمایه اقتدار هر ملتی مسلح شدن به علم و آگاهی است
 
 
عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با تبریک آغاز سال تحصیلی 94-93 به دانش آموزان، دانشجویان ، طلاب و حوزه های علمیه ، آموزگاران و دبیران و اساتید دانشگاه گفت: جوانان ایران اسلامی باید متوجه باشند سرمایه اقتدار هر ملتی مسلح شدن به علم و آگاهی است.
 
 
به گفته وی ملتی که جاهل باشد پیاده است و پیاده توان مسابقه با سواره را ندارد لذا ملتی که احاطه علمی در مسائل پیشرفته مختلف روز نظامی، سیاسی، علمی، اقتصادی، فرهنگی، صنعتی را دارد آن ملت تسلیم ابرقدرت ها نخواهد بود.
 
 
آیت الله نمازی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به جامعه دانشگاهی مبنی بر توسعه در علم گفت: جهل قدرت تولید ندارد و خداوند نیز نظام هستی را براساس علم آفریده است.
 
 
وی همچنین به دانش آموزگاران و اساتید دانشگاه و حوزه توصیه کرد دانش آموزان، دانشجویان و طلاب را با مدیریت جهادی تشویق به جهاد علمی نموده و دانش آموزان و دانشجویان وطلاب نیز خوب درس بخوانند چرا که عالم و دانشمند تأثیر گذار و باعث توسعه و پیشرفت کشوراست.
 
 
نماینده ولی فقیه درکاشان از آموزگاران و اساتید حوزه و دانشگاه نیز خواست از نوجوانان و جوانان که امانت های ملّی و الهی در نزد آنها است به خوبی پاسداری کنند.
 
 
 
مقایسه فاصله  توان نیروهای مسلح ایران امروز نسبت به سال 59 از صفر تا صد است
 
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: آنچه که به ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اقتدار بخشید رهبری مرد بزرگ، شجاع، نترس و مقتدری به نام امام خمینی(ره) بود.
 
 
آیت الله نمازی با تبریک این هفته به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا و ملت بزرگ ایران گفت:  اگر بخواهیم توان نیروهای مسلح ایران امروز را با سال 59 مقایسه کنیم فاصله از صفر تا صد است.
 
 
وی افزود: دشمنان باید بدانند ملت ایران و جوانان قهرمان ایران اسلامی و نیروهای مسلح و مقتدر ایران که آن دوران تنهایی که هیچ حکومتی و هیچ دولتی از ایران حمایت نمی کرد و ایران تنهای تنها بود دشمنان ایران و اسلام در آن دوران نتوانستند هیچ غلطی را انجام بدهند و امروز که صنعت تولید موشک و جنگ افزار های پیشرفته جمهوری اسلامی به  حزب الله لبنان و رزمندگان فلسطین انتقال داده شده است دشمن توان مقابله با حزب را ندارد.  
 
 
آیت الله نمازی یاد آورشد: امروز نیز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در عالی ترین موقعیت دفاعی و نظامی قراردارد و هر متجاوزی که بخواهد به سرزمین مقدس شهدا و آزادگان و جانبازان ایران اسلامی حمله کند دست متجاوز را از بن قطع خواهندکرد./1307/پ201/ب4
ارسال نظرات