۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۲۲۲۱۱۹
نماینده مردم بابل در مجلس:

ترویج ارزش های دفاع مقدس زمینه ساز صیانت از فرهنگ ایثارگری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بابل در مجلس، افزود: حفظ و گسترش آثار و ارزش های دفاع مقدس به عنوان بهترین عامل برای صیانت از فرهنگ ایثارگری است که باید در راستای تحقق آن اهتمام و تلاش والا و ارزنده ای صورت گیرد.
نماينده بابل

حسین نیاز آذری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و دلاورمردی رزمندگان در مقابله با دشمنان نظام اسلامی، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های و سلحشوری های ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی است.


وی، افزود: دفاع مقدس ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده دین و کشور به مانند نگین درخشانی در صحنه افتخارات تاریخ این سرزمین نمایانگر بوده و برای همیشه باقی خواهد ماند.


نیازآذری، افزود: ملت خداجوی ایران اسلامی با الهام از آموزه های دینی و به خصوص فرهنگ ناب عاشورا با اقتدار و صلابت در برابر متجاوزان ایستادگی کرده و صحنه های بی نظیری از ایثار و مقاومت را  به ارمغان آورده است.


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ایران اسلامی پس از هشت سال مقاومت عزت و بزرگی خود را به جهانیان ثابت کرده است، تصریح کرد: ایثارگران ما در هشت سال دفاع مقدس به بهترین نحو ممکن در راستای حفظ و اعتلای ارزش های گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت قدم بودند.


وی، ادامه داد: رزمندگان سلحشور و انقلابی به رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) به عنوان فرماندهی کل قوا در هشت سال مقاومت و ایثار چنان درسی به آمریکا و ایادی سر سپرده اش داده اند که هیچ کشوری نمی تواند چشم طمع به این آب و خاک داشته باشد.


نیازآذری با تاکید بر این که بدون شک تکریم از ایثارگران تجلیل از ارزش های والای اسلامی و انسانی است، گفت: باید از مقام شامخ تمامی ایثارگران، خانواده های شهدا، رزمندگان، جانبازان، جهادگران و آزادگان قدردانی و سپاس گزاری کنیم.


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، افزود: حفظ و گسترش آثار و ارزش های دفاع مقدس به عنوان بهترین عامل برای صیانت از فرهنگ ایثارگری است که باید در راستای تحقق آن اهتمام و تلاش والا و ارزنده ای صورت گیرد.

وی با بیان این که شهرستان بابل کارنامه درخشانی در دفاع مقدس دارد، بیان داشت: این شهر خواستگاه سرداران و 1700 شهید، هزاران رزمنده و ایثارگر بوده که مدال افتخاری برای شهر ما محسوب می شوند.


نیازآذری، ادامه داد: ایجاد مرکزی برای حفظ  و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس در شهرستان شهیدپرور و رزمنده خیز بابل ضروری بوده که باید به آن توجه شود./950/
ت302/ب

ارسال نظرات